Gå til innhold

Korleis minska størrelse på mange bileter samtidig


Anbefalte innlegg

Eg har funne ut at det begynne å bli trangt om plassen på den bærbaren pc'en min, og då kan eg nok endra biletkvaliteten på ein del feriebileter som er på 2-3mb, dvs 6mp på high.

 

Eg tenkte meg eit komprimi mellom mp og jpg kvalitet, men kva program lar meg stilla på slikt? Det må nesten gå litt raskare enn eit og eit som i PS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ta alle på ein gong i Photoshop om du vil. Lag ein Action, slik det er skildra her der du resizer (om du vil) og lagrer i ein bestemt kvalitet. Gå so til File --> Automate --> Batch, vel den Actionen du nett laga, mappa bileta ligg i, og under Destination vel du Save and close. (Om du vil lage kopiar, vel ei ny mappe.) Trur det skulle fungere, men du kan no teste på berre ei mappe fyrst.

Lenke til kommentar

Eller du kan laste ned Microsoft sitt image reziser som gjør at du bare høyreklikker på de bildene du vil ha, velger størrelse og trykker go! På noen sekunder er bildene blitt utrolig mye mindre uten å miste noe særlig kvalitet. Jeg gjorde dette da Japan Foto hadde Apriltilbudet sitt, funket utrolig bra.

Lenke til kommentar
Eg har funne ut at det begynne å bli trangt om plassen på den bærbaren pc'en min, og då kan eg nok endra biletkvaliteten på ein del feriebileter som er på 2-3mb, dvs 6mp på high.

 

Eg tenkte meg eit komprimi mellom mp og jpg kvalitet, men kva program lar meg stilla på slikt? Det må nesten gå litt raskare enn eit og eit som i PS.

6750120[/snapback]

 

 

Hvilke format er bildene på nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...