Gå til innhold

Pakningen til mus er umulig å få opp


Abnegation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes sånne pakninger er forferdelige, selv om jeg faktisk klarte å få opp sykkel låsen min som var pakket inn sånn, opp med bare tenner. Jeg skar meg selv i tannkjøttet eller noe, blødde som f***.

 

Men sånne pakninger er som regel laget for at bakterier og bad stuff(?) skal komme inn, kunne gjerne bare stappet produktet i en hermetikk boks...

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å pakke de sammen så inni gamperæva hardt? Noen fler som har hatt problemer med å åpne lignende pakker?

6749835[/snapback]

 

Jeg vil tro at det kanskje er for å unngå tyveri fra butikker. De fleste butikker i dag har tyvrisikringssystem som piper hvis man prøver å ta med seg en ubetalt vare ut av butikken. Hvis man tar varen ut av emballasjen vil ikke systemet reagere. Men når det er så godt pakket som dette blir det jo omtrent umulig å ta av emballasjen inne i butikken uten å bli oppdaget. Jeg åpnet forresten 16 mus som var pakket på den måten tidligere i uken. Det enkleste er å bruke en skarp kniv og skjære opp esken på sidene og i toppen for så å lukke opp esken.

Lenke til kommentar
Hater sånne pakker. Har hatt en rekke dårlige erfaringer med dem. Du er helt avhengig av å ha en skarp kniv eller saks i nærheten. Å åpne den med bare hendene kan man vel nærmest gi opp å prøve på.  :roll:

6749863[/snapback]

For å forhindre tyveri.

 

Og dere som bruker tenner osv. idioter.

 

Bruk saks eller kniv(har tapetkniv til sånt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...