Gå til innhold

Akbar Khan Bugti er død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Nei, jeg krenker ikke landet Pakistan.

Men jeg mener det presidenten musharaff gjør er helt komplett FEIL!

 

Det baluchiske folket vil ha demokrati, men det er vel presidenten uenig i, han har jo årevis diskriminert det baluchiske folket.

7026882[/snapback]

 

Heter Musharraf, med stor M, samme som Pakistan :)

 

Musharraf gjør ganske mye bra for landet sitt, synes jeg ;)

 

Årevis?.... :hmm:

Hvor lenge har han vært president? :whistle:

Lenke til kommentar

Skal bare si noen ord om den "perfekte" musharaff.

 

Baluchistan er mest ressurs rike området i Pakistan, men likevel det fattigste. Baluchistan er rik på gass, men likevel får de ikke pengene eller gassen. Mange områder gidder ikke myndighetene å tilby dem skole og helsevesen. Det har blant annet ført til at de fleste balucherne er analfabete, og lever under dårlige kår. Tusenvis at politiske fanger som er helt forsvunnet. Dette er bare "litt" av det som skjer.

Lenke til kommentar

Fordi jeg har røtter derifra ;)

7039978[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan dine røtter beviser at han er den beste presidenten som har vært. Mener du at du vet mye bedre enn de som ikke har røtter dit, og derfor er ditt svar endelig? Jeg vil tørre å påstå at det er ganske subjektivt uansett og at "jeg har røtter" ikke er en super begrunnelse :)

Lenke til kommentar

Fordi jeg har røtter derifra ;)

7039978[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan dine røtter beviser at han er den beste presidenten som har vært. Mener du at du vet mye bedre enn de som ikke har røtter dit, og derfor er ditt svar endelig? Jeg vil tørre å påstå at det er ganske subjektivt uansett og at "jeg har røtter" ikke er en super begrunnelse :)

7040137[/snapback]

 

Nei, men har jo bodd der noen år også for ikke så lenge siden, og i forskjellige perioder...

 

De forrige presidentene har vært ganske så korrupte, og landet så ut som dass over alt.

 

Eneste bilen jeg så på veien før var: Toyota Corolla fra 86 til 92 modell og Suzuki Alto på 800ccm.

 

Ifjor når jeg var der: Så jeg blant annet SL55 AMG, Cayenne, ML500, Corolla 2006 modeller, Audi'r, S-klasser, C-klasser, E-klasser.

 

Og i tillegg har Porsche åpnet bilforhandler i Pakistan, og Audi.

 

Ganske mye av lands gjelden er også slettet etter Musharraf kom.

 

Motorveiene er også nå styrt av et eget "motorvei politi" som man ikke kan prøve å bestikke en gang, de har god lønn, og kjører politibiler i ypperste klasse. Sånn som Mercedes, Toyota Landcruiser(04-06 modeller) og lignende.

 

Før var det ikke noe sånn politi der, og der det var politi kjørte de rundt i Toyota Hilux som ikke klarte å holde følge med Suzuki'ne på 800ccm en gang...

post-101275-1160505599_thumb.jpg

post-101275-1160505636_thumb.jpg

post-101275-1160505657_thumb.jpg

post-101275-1160507229_thumb.jpg

post-101275-1160507257_thumb.jpg

Endret av AudiA4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...