Gå til innhold

Kan man bruke Mac minne på bærbar pc?


Sh4d3y

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om jeg kan bruke minne som har sittet i en PowerBook g4 i en vanlig bærbar pc?

 

Minnet er på 512 mb, PC2700.

 

I pc'en min så er bussen på 266 Mhz, så PC2700 er nok. Men er det noen som vet om det vil funke? :p Med tanke på at minnet egentlig er laget til mac...

 

 

Takk på forhånd :)

 

 

 

EDIT : Leif :p

Endret av Sh4d3y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om jeg kan bruke minne som har sittet i en Mac Book g4 i en vanlig bærbar pc?

 

Minnet er på 512 mb, PC2700.

 

I pc'en min så er bussen på 266 Mhz, så PC2700 er nok. Men er det noen som vet om det vil funke? :p Med tanke på at minnet egentlig er laget til mac...

 

 

Takk på forhånd :)

6749415[/snapback]

 

 

Hei!

 

Hm.. samboeren min har en stasjonær mac og putta inn minne fra en stasjonær pc.. men mac er jo ganske sære på formatene sine så jeg tror egentlig ikke det går..

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om jeg kan bruke minne som har sittet i en PowerBook g4 i en vanlig bærbar pc?

 

Minnet er på 512 mb, PC2700.

 

I pc'en min så er bussen på 266 Mhz, så PC2700 er nok. Men er det noen som vet om det vil funke? :p Med tanke på at minnet egentlig er laget til mac...

 

6749415[/snapback]

 

Ja det vil fungere, minnet var likt på de to standardene. Spørsmålet er vel heller om en mentalt oppegående person vil ribbe en nydelig mac for minne for å putte det inn i en pc.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...