Gå til innhold

Hva mangler i en "bulk" veersjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

hva som mangler i en bulk psu varierer fra produsent til produsent, men i de fleste tilfeller er det kun psu du får med, ingen eske, manualer, strømledning fra støpsel til psu eller andre ting som måtte være lagt med i en retail pakket psu av samme type.

 

men psuen i seg selv vil ikke mangle interne deler osv. alt du mangler for og få den til å funke er en strømledningen fra støpsel til psu.

 

du trenger ingen andre deler enn psu og strømkabel for og få det til og funke, hvis ikke strømkabel følger med (noe jeg tviler på) så får du kjøpt det på clas ohlson, binders og de aller fleste pc-sjapper, en strømkabel kan du få for en 20-30kr...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Takker for alle svar!

Det ser ut som jeg har alt som trengs nå når det gjelder PSU. Det enste relevante som manglet var egentlig bare uttak til strømkontakt (og manual som andre har nevnt)

Vifta sviver også uavhengig av hovedkort.

 

Hilsen Jom-Jom

Endret av Jom-Jom
Lenke til kommentar

De færreste trenger å kjøpe ting retails hvis de har greie på hvordan montere ting og sette det opp. De som bygger pc ofte bestiller alltid bulk siden dette er billigere såklart.

 

Jeg kjøpte mitt tastatur bulk og da kom det i en enkel grå eske med Logitech logoen i svart trykk og ikke noe driver eller manual. Ikke at man behøver det til et USB tastatur som uansett ikke trenger noe driver for å fungere. Selv multimedia tastene virker uten driver. Så her ser jeg INGEN grunn til å kjøpe retail, men skjønner butikker gjerne vil ha retail i hyllene sine siden det er penere.

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...