Gå til innhold

Erfaringer med WD Caviar SE16 500GB?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Sitter her med 2 stk.. de blir fort litt varme, havner gjerne på en 45+ grader med grei kjøling. Den ene ligger på 47 grader nå og det er uten mye trafikk på disken.

 

Men stille det er de.. sitter nesten oppå pc'n og det eneste jeg kan høre er når dvd spinner opp og PSU. klappringen av fingre på tastatur overdøver all lyd :D

 

Kan sterkt anbefale den disken.

 

Taleg

Lenke til kommentar

Har 4stk WDC HDD's i PC'en min nå - den eldste (120GB) er snart 5 år gammel og har vært systemdisk i 4 år.. Går som en klokke.

Merket tidlig at diskene ble nokså varme, kabinettet mitt er ikke akkurat godt utrustet når det gjelder vifter o.l, så med kabinettet lukket blir diskene HETE.

Systemdiskene plassterte jeg forøvrig inn i et eget harddiskkabinett med vifte etter en stund.

 

Med tanke på at maskinen min står på 12+ timer i døgnet, og at den har stått med kabinettdøren påmontert i 3 år - og er like stabile, så skulle ville anbefaler jeg de.

 

Har akkurat plassert en Hitachi disk i handlekurven min sammen med et eksternt kabinett - har vært mye surr rundt WDC det siste halve året. De har blitt dømt for å selge harddisker med midre kapasitet enn oppgitt, noe de mest sannsynlig gjør forsatt, da dommen sa de hadde 6mnd på seg å fikse dette og dommen ble satt i sommer.

Har vært mye oppstyr rundt WDC i sammenheng med at de har produsert et par dårlige partier med harddisker med altfor lav levetid.

 

Om du skal kjøpe WDC, så ville jeg personlig ventet til etter jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...