Gå til innhold

Dream Theater - Score. Hva synes du?


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Jeg vet at offisiell release er på tirsdag, men den lokale musikksjappa solgte den faktsik idag. Gjett hvem som sitter og hører/ser på nå! :D Kostet 50 kroner mer enn på Play.com, men fra dem ville jeg ikke fått dem før om en uke. Det var definitivt verdt en 50-lapp.

 

Så, til eventuelle andre heldige som har hørt dette mesterverket, hva synes dere? Og var det noen av dere som faktisk var i New York under konserten? Vet at det var nordmenn der, og kanskje noen er aktive på diskusjon.no? ^^

 

Iallfall, FY FAEN SÅ BRA! Dream Theater skuffer jo aldri, men dette tar kaka! Seriøst, de rocker! Spesielt LaBrie synger utrolig bra! Er tydeig at han er kvitt problemene med stemmen fullstendig.

 

Nå skal jeg se videre. Spent på å høre hva folket mener :wee:

 

 

*lykkelig*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fantasisk musikk-dvd! Fikk seriøst frysninger da sceneteppet gikk opp og introtapen gikk. Storskjermene...akkurat som i spektrum, jo! (mimremodus...) :)

 

Konserten sparker skikkelig rumpe, LaBrie er helt vill og treffer alt, og de fire andre gjør stort sett det de pleier. Spiller bra. Synd de er så "daue" på scenen, spesielt Myung og Petrucci. Greit at det ikke akkurat er Lisa gikk til skolen de spiller, men de kunne jo gjort litt mer ut av seg. Nå står de bare rett opp og ned og gjør jobben sin..men. Det er uansett musikken fansen vil høre. Råbra!

 

Men...når man først skal leie inn orkester, hvorfor ikke gjøre det 100%? Jeg så for meg en sånn Metallica-løsning, med et svært orkester og masse trøkk. Den vesle gjengen som spiller med DT er jo...vel...de bommer litt her og der. Ikke høres de så veldig heller, med mindre de spiller alene.

 

Uansett, flisespikkeri, jeg er storfornøyd! Håper på 20 nye år med DT!

Lenke til kommentar
Synd de er så "daue" på scenen, spesielt Myung og Petrucci.

6830109[/snapback]

Hva ville du hatt da, ala Bruce Dickinson med klatrestativ? Neinei, skjønner ikke hvorfor mange mener at de er så beskjedne på scenen. Skal være enig i at Myung var litt villere før med headbanging, men de hadde jo noe i noen av sangene der de bytta på å trykke på båndene f.eks.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Elsker DT :D Var på konserten i Spektrum i fjord, og Score var kronen på verket! fy f***! tror aldri jeg har fryst så mye på ryggen noen gang når jeg har hørt på musikk! Det kan rett og slett ikke beskrives!

 

Jeg synes rett og slett det er bra de ikke gjør så alt for mye ut av seg på scenen. Virker så uprofesjonelt å gjøre mye tull på scenen.

 

Dere sikter litt mot Myung her ser jeg. Har dere hørt om "the Myung-tackle"? hvis ikke bør dere søke litt på google. tror de fleste av dere vil få dere en real overraskelse! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...