Gå til innhold

Kommentarer - Nuclear Cube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Najs,  er morsomt å se hva man får presset inn i så små kasser. Men wow, ro ned diameteren på strømpene!

 

Kan ikke helt si at jeg liker de orangsje viftene men de ser sikkert bedre ut IRL.

 

Ser ut som du er kreativ når du kom på å bruke brødristeren til å bøye plexien :thumbup:

6793184[/snapback]

 

Ja, det står at de viftene var UV røde og det er dem ikke. De er klin oransje. Vurderer å kjøpe 4stk MIST 80mm Rød LED vifter fra microplex men det har jeg drøyd fordi de oransje passet så godt med radioavtive grillene. Men jeg må se det litt ann. Å bøye plexi fungerte veldig bra, vanskelig er å få kantene helt rett. det enkleste er å bøye etter noe. f.eks en kant eller karm.

 

Ja Diameteren på strømpene er et problem. Bestiller nye fra microplex. Det blir noen UV-Rød og UV gule =D

Lenke til kommentar

Syns det var stilig med de to viftene i front :) Delvis skjult bak nettingen. Bare du får hysjet de litt ned som du sier. Hehe.

 

Når det gjelder sidene i plexiglass så tror jeg de vil bli finest dersom du unngår å feste for mye i den, og husk Symmetrien. Det er viktig for å skape et helt inntrykk. Så den ikke bærer preg av å ha putta inn ting på måfå.

 

Jan Ingar

Lenke til kommentar

Blå vifter liker jeg ikke så godt selv og passer ikke like bra med et Nuclear "theme" Men gul og rød er egentlig ganske knall. Er jo UV reactive vifter og har UV kald katoder. Jeg setter det sammen og ser fort om det er noe som "klæsjer"

 

Når det gjelder Sidene i plexi så skal de være ganske straight forward. Det skal ikke henge noe i dem i det hele tatt. Skal orndes opp i kabler slik at ingenting i kabinettet er til å skjemmes av. Her skal det være så pent som mulig. Bir kult å ha en pc hvor man ser fra den ene til den andre siden "nesten" siden hovedkortet ligger.

 

Noen som gjør laser etching på plexiglass i norge? fant et kult image.

nuclear-bomb-radiation-2.jpg

Gief laser etch :)

 

Her er forresten et bilde av en fyr som hadde samme tanke som meg men ikke vett nok til å gjøre en god jobb =)

 

DSCN0285LargeWinCE.jpg

Klikk på bildet

Lenke til kommentar
Ja, de er ikke så gale de der. Er det thermaltake? Kjøpte 4stk på Phantip plaza i bangkok nå i vinter.

DSC04196Small.jpg

 

Her kan du se hvor mye plass de tar :

 

DSC04197Small.jpg

For å få de i kabinettet må jeg faktisk høvle av 1 mm av bunnen og toppen på hver vifte. Dessuten lager det for mye plass problemer.

6795104[/snapback]

 

 

Hva med å presse de vifte styringene under de 2 120mm vifter i front?

 

Nuclear Cube, skal du ikke ha litt grønn/gul lys eim av pcn for å vise at den er radioaktiv eller er jeg litt på villspor når det gjeller tema

Lenke til kommentar
Hva med å presse de vifte styringene under de 2 120mm vifter i front?

 

Nuclear Cube, skal du ikke ha litt grønn/gul lys eim av pcn for å vise at den er radioaktiv eller er jeg litt på villspor når det gjeller tema

6813590[/snapback]

 

 

Blir gule ledninger inni, I utgangspunktet er plutonium grønt ja, men kjenefysiske eksplosjoner er røde. Viftene jeg har nå er orange/nesten gule under UV lys.

 

Jeg burde få orden på fargevalget mitt og tenke litt mer etter hva jeg egentlig vil gjøre.

Men ingenting som egentlig tilsier at rødt ikke er et kult fargevalg selv om det ikke er "riktig" i forhold til det folk kjenner igjen som et radioaktivt skilt.

Men jeg ser det ann. Mulig jeg bestiller nye vifter. Ikke 100% her.

Endret av bearcarlsen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...