fAight 9 Report post Posted August 26, 2006 (edited) EDIT: Originaltittel på post: "Mallorca, baby! "Måtte bytte pga av brudd på treords-regelen. Dama kjøpte tur til Mallorca igår! Så nå er det jaggu meg enda litt ferie Edited August 27, 2006 by fAight Quote Share this post Link to post
-Tori- 3 Report post Posted August 26, 2006 Dere får det nok bra, ja. Både dame óg tur til Mallorca, det er mer enn hva jeg har. Quote Share this post Link to post
fAight 9 Report post Posted August 27, 2006 (edited) Takk takk Aldri vært i "syden", så jeg er virkelig spent! Så ut som de på "Charterfeber" hadde det skoj, så det blir sikkert moro! Skal prøve å ikke være _så_ harry som dem da Til dere som er erfarne "syden"-turister. Hvor mye cash i hard valuta er det lurt å ha med seg? Skal være der i 1 uke. Eller holder det bare å ta med seg VISA-kortet sitt? Er kanskje t.o.m norske minibanker der nede? Hadde ikke vært så rart i.o.m at det florerer med norske turister der... Edited August 27, 2006 by fAight Quote Share this post Link to post