Gå til innhold

Har Ucan2 makspris på datatrafikk per døgn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, har Ucan2 en makspris per døgn ved bruk av UMTS/EDGE? Isåfall hvor stor er den på?

6746781[/snapback]

 

Jeg har netcom gjennom ownersbuy, men regner med ucan2-avtalen er ganske lik. Må da se på netcoms sider: https://netcom.no/bedrift/produkter/priser/datapriser.html Det står at maksprisen per døgn er 16,- uansett datamengde, gjelder ihvertfall på wap, men om det gjelder for f.eks å bruke mobilen som modem vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

En fyr fra Ucan2 ringte meg og oppga blant annet at maks pris på surfing er 20,- ikke se på bedriftspriser for de er ikke med mva.!

 

Vet ikke hva pris pr. mb er, men regner med at den er samme som på vanlige netcom abb.! Men surfer en lite så er onecall det billigste alternativet med 0,99,- pr MB(Men de har ingen maks grense)!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...