Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC trenger 2 døgn på restart....!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Min Fujitsu Scaleo 600 booter normalt. MEN, dersom jeg restarter maskinen, starter vifter og cd etc, men skjermen er bare svart...Den må da stå i ca. 2 døgn, før den starter opp igjen som normalt.. Hva skyldest dette??

6746754[/snapback]

 

Hvis du tenker på å resette CMOS, har jeg allerede forsøkt det, uten at det hjalp...

Lenke til kommentar
Hvis du mener å resette CMOS, har jeg allerede forsøkt det, uten at det hjalp...Finnes det noe virus som kan gjøre dette?

6746963[/snapback]

Skader ihvertfall ikke å skanne for virus, trojanere og annen malware. Jeg tror det er mer sannsynlig at det kan dårlige drivere, evt registryproblemer. Foreta en oppdatering av drivere for hovedkort, nettverkskort, skjermkort. Sjekk for problemer i registry med et aller annet registrycleaner-program. Sjekk for virus/trojonere etc med et ellr to forskjellige onlinescannerprogram.

Lenke til kommentar
Hvis du mener å resette CMOS, har jeg allerede forsøkt det, uten at det hjalp...Finnes det noe virus som kan gjøre dette?

6746963[/snapback]

Skader ihvertfall ikke å skanne for virus, trojanere og annen malware. Jeg tror det er mer sannsynlig at det kan dårlige drivere, evt registryproblemer. Foreta en oppdatering av drivere for hovedkort, nettverkskort, skjermkort. Sjekk for problemer i registry med et aller annet registrycleaner-program. Sjekk for virus/trojonere etc med et ellr to forskjellige onlinescannerprogram.

6747096[/snapback]

 

 

Ok, prøver det...Desverre, må jeg nå vente i 2 dager før jeg får sjekket det ut....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...