Gå til innhold

World of roguecraft 1 endelig ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de 2 siste filmene var  bare tåpelige. Warlocks er den beste classen på world of warcraft, mens rogue synes jeg bare er ett free honorkill.

måten filmen er lagd derimot er veldig godt utført, men det hjelper lite når innholdet er løgn.

6753486[/snapback]

Åhhhhhh, dakar, aner jeg en liten mage som har blitt blodeid litt for mye? :D

 

Edit:

Til dere som sier det bare var skill.. Har dere tenkt over at det er 10 min mellom hver gang han har "skill"?

ellers 10/10 for underholdning..

6752400[/snapback]

Har du tenkt på at i world pvp går det ofte 10 minutt mellom hver kar du møter?

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Mange av dere misser jo hele poenget.

 

Det handler ikke om skill, det er nettopp dette han prøver å bevise. Ved å brenne alt av cooldowns på en prep specca rogue, får man et slikt produkt. En slik stun combo tar noen timer å lære seg bare, man trenger ikke skills for å klare det. Han viser at en rogue nødvendigvis ikke er flink fordi han eier deg, selv naken.

 

Vis meg den prep specca roguen som ikke klarer dette. Det er nøytaktig dette han prøver å si med filmene sine. "ROGUES TAKES ZERO SKILL" sier vel alt.

 

Han drar den "tapere velger rogues" litt for langt, men han har fullstendig rett i at med den situasjonelle pvp'inga i wow, blir en klasse som rogues knust på visse steder, men uslåelig andre. Uansett dyktighet.

Dette er produktet av en klasse med høy dps og mye cc, selv om dette har lange cooldowns.

 

Preperation = I WIN

Lenke til kommentar

tingen han viste med den stunnlocken var rett og slett at roguer er imba fordi INGEN av classene kunne gjøre noe med stunnlocken. med mindre noe misset hadde alle tap for han på forhånd. stunlocken hadde rett og slett ikke noen hull. de enste som hadde sjans må ha vært warriorene. men ingen av de hadde insignia på :S

Lenke til kommentar
Synes starten var bra, men etter å ha brukt samme taktikken på alle de rank14 folka ble det litt kjedelig..

 

Edit: Luyrte på en ting.. Drepte han maydie "the one" ?

6757222[/snapback]

Det var vel en som ebayet Maydie sin karakter. Men når det er sagt er ikke Mayde "all that", faktisk spiller han helt normalt som ALLE andre warriors gjør eller bør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...