Gå til innhold

World of roguecraft 1 endelig ute!


Anbefalte innlegg

endelig er den tredje og siste filmen ute, så den i går og den var bedre enn de 2 første til sammen. snakkescene er fortreffelige og har egentlig gode poeng.

fyren må være den beste roguen i verden. det e ikke mange i verden som kan drepe grand marshaler warriore og andre classer naken.

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=26540

 

har vært litt drit med filefront men tror det virker nuh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
endelig er den tredje og siste filmen ute, så den i går og den var bedre enn de 2 første til sammen. snakkescene er fortreffelige og har egentlig gode poeng.

fyren må være den værste roguen i verden. det e ikke mange i verden som kan drepe grand marshaler warriore og andre classer naken.

 

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=26540

 

har vært litt drit med filefront men tror det virker nuh.

6746652[/snapback]

Corrected... Disse filmene er bs, "Se på meg jeg bruker prep/vanish for quicks cps å finishe med evisc". Alt han beviser er at evisc er base dmg, å det er fiksa nå.

 

Men filmene hans er underholdende, men å si at han er den beste roguen i verden får meg til å le ut høy. :grin:

Lenke til kommentar

sinnsykt kul film.. og uansett om han er verdens beste eller ikke så er jeg glad jeg ikke snubler over han selv i allefall :D

 

bare en liten ting; skulle han VIRKELIG imponert måtte han vist noen matcher der han ikke åpner, men likvel vinner. Vært skøy å se om han faktisk hadde vunnet om en mage feks angrep han først :p

Endret av Unbeaten
Lenke til kommentar

Han tok jo _ingen_ dorf paladins da :p ei heller en warlock med pet

 

Men pvpfilm parodien var jo ubetalelig, lo så jeg fikk vondt. Så morsomt at han første fjompen han dreper(maydie) har laga akkurat en sånn pvp film - der bildet spinner og loller overalt, et grusomt makkverk.

 

Edit: Men jeg er faktisk enig i det han "whineroguen" sier om skalering av gear. For det gjør faktisk ikke rogues spesielt bra, warrior itemization er så vill at de har måtte nerfes i tide og utide, rogues bare står der og daffer siden coldblood/preparation-godmode for 1.5 år siden builden ikke funker lengre, for de var virkelig guder for lenge sia når alle nettopp hitta 60.

 

Edit: 1'ern er fortsatt mest underholdende :wee:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Alt som ble bevist i filmen er at eviscerate og rupture scaler med gear, men det gjør de begge nå. Så hva han gjør i filmen er ikke mulig idag.

6750885[/snapback]

Har ikke Eviscerate samme damage, men med attack power bonus?

Det han gjør er fint mulig idag så lenge de ikke nerfet Evis og Rupture.

 

Alt som ble bevist i filmen er at eviscerate og rupture scaler med gear

Scalet ikke med gear når filmen ble lagd.

Endret av different
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...