Gå til innhold

Beste spille musen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter en trådløs laser mus som skal brukes til surfing, spilling og musikkprodusjon. Men vet ikke helt hva jeg skal velge. G7 eller MX1000? MX1000 ser bra ut men har lest at den ikke er så bra til spilling.

6746208[/snapback]

jeg har mx1000, funker til spill, men tviler ikke et sekund på at G7 er bedre.

Lenke til kommentar

Hi :)

 

Har en trådløs Logitech mus som fulgte med tastaturet og det er noe

dritt!! Jeg bruker en med ledning nå, men kommer til å kjøpe en Logitech G5 mus MED LEDNING. Den har også vekter som du kan plassere i musa slik at du får en tyngde som passer deg.Noe annet er utelukket vist du skal spille siden responstiden er for lang med en trådløs... dårlig kontakt, slitne batterier osv.....

NEI, kjøp heller en skikkelig Logitech mus......

Det finnes en haug av tester på mus også, det skulle ikke forundre meg om ikke finner test på Hardware.no også... :yes:

Lenke til kommentar
Hi :)

 

Har en trådløs Logitech mus som fulgte med tastaturet og det er noe

dritt!! Jeg bruker en med ledning nå, men kommer til å kjøpe en Logitech G5 mus MED LEDNING. Den har også vekter som du kan plassere i musa slik at du får en tyngde som passer deg.Noe annet er utelukket vist du skal spille siden responstiden er for lang med en trådløs... dårlig kontakt, slitne batterier osv.....

NEI, kjøp heller en skikkelig Logitech mus......

Det finnes en haug av tester på mus også, det skulle ikke forundre meg om ikke finner test på Hardware.no også... :yes:

6754242[/snapback]

Vel, problemene du beskriver er eliminert på G7... I bruk er det ingenting som skiller G7 fra G5, med unntak av vektene og kabelen. Responstiden er akkurat den samme... Ikke døm G7 på grunnlag av andre mus. Det er ikke rettferdig overfor den.
Lenke til kommentar
Hi :)

 

Har en trådløs Logitech mus som fulgte med tastaturet og det er noe

dritt!! Jeg bruker en med ledning nå, men kommer til å kjøpe en Logitech G5 mus MED LEDNING.   Den har også vekter som du kan plassere i musa slik at du får en tyngde som passer deg.Noe annet er utelukket vist du skal spille siden responstiden er for lang med en trådløs... dårlig kontakt, slitne batterier osv.....

NEI, kjøp heller en skikkelig Logitech mus......

Det finnes en haug av tester på mus også, det skulle ikke forundre meg om ikke finner test på Hardware.no også... :yes:

6754242[/snapback]

 

Hvorfor presisere G5 med ledning, du får jo ikke G5 uten. har ikke prøvd G7 men jeg vet at den er mye bedre enn alle andre mus uten ledning og kan ikke sammenlignes da den er beregnet til spilling. tror ikke logitech skyter seg i foten ved å lansere en trådløs mus ment for gaming som suger til gaming... batteriet er vel heller ikke et problem siden du får med 2 batterier så du kan lade det ene mens du bruker det andre

Lenke til kommentar

Vel vel, jeg kjøpte G5 musa for 1 mnd siden, og den skal UT.

De vektene er bare tull, kun gimmick.

 

Vent heller til september da MS Intellimouse Explorer 3.0 står opp igjen fra de døde som fuglen Fønix!

MSIE 3.0 er gang på gang kåret til den desidert beste (spille)musa gjennom tidene, nå kommer den med forbedret optikk også.

Lenke til kommentar
Vel vel, jeg kjøpte G5 musa for 1 mnd siden, og den skal UT.

De vektene er bare tull, kun gimmick.

 

Vent heller til september da MS Intellimouse Explorer 3.0 står opp igjen fra de døde som fuglen Fønix!

MSIE 3.0 er gang på gang kåret til den desidert beste (spille)musa gjennom tidene, nå kommer den med forbedret optikk også.

6770539[/snapback]

 

Vet du når MS Intellimouse Explorer 3.0 kommer til Norge igjen? Og pris?

 

BlackOut

Lenke til kommentar

Jeg hadde MX1000 mys...veldig fin arkitektur på den fin å holde i men dessverre så er den bare møkk...den har en felles feil som gjør at den har en tendens til å hoppe og sprette litt rundt på skjermen din.....jeg vill kjøpt G5...samme musa som G7 men denne har tråd....trådløs er ikke til å stole på spør du meg...har hatt 5 forskjellige....G5 slo alle sammen med glans..... men det spørs jo hva du skal bruke den til da...om du skal bruke den til spill er jo G5 et bedre alternativ siden du sitter forran skjermen uansett G7 ville jeg bare ha kjøpt hvis jeg kjører pc'en på storskjerm for film..serier etc.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...