Gå til innhold

iPod problem med lasting av sanger


Anbefalte innlegg

ok dette er litt sånn avansert problem... jeg fikk iPod 60GB som gave for noen uker siden. Installerte alt og etter litt tid ble jeg vant til iPod-en og alt gikk greit.

Overførte alle sanger fra pc-en og masse videoer og sånt. Men noen dager etter det så begynte min HD å ta kvelden så jeg måtte kjøpe en ny en. Fiksa det og, overførte alle sanger fra den gamle HD-en til den nye. Så måtte jeg slette alle sangene på iPod-en for å så legge dem inn igjen siden biblioteket ikke var samme eller noe sånt... det kom sånn melding hele tida i iTunes. Ok tenkte jeg, jeg bare gjør det om igjen. Så jeg sletta alle og fiksa biblioteket om igjen, og tok på "oppdater iPod" knappen.

Alt begynnte greit men så etter noen minnuter så kom feilmeld. "Kopiering til disken "iPod" mislyktes. Kan ikke lese fra eller skrive til disken"

Dette er skikkelig irriterende fordi alt gikk greit før med den gamle HD og nå etter at jeg fikk den nye så skjer det noe sånt... hva kan være galt?? kan det være den nye HD-en?

Trenger virkelig hjelp :cry:

Endret av blue_boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle som skal ha ny mp3 spiller IKKE kjøp iPod, alle jeg erfarende jeg har snakket med sier det er problem mp3 spiller det er pga iTunes og litt apple! Håper du får fikset problemet, men jeg ville ikke valgt iPod!

6745956[/snapback]

 

dette er ikke akkurat noe som kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...