Gå til innhold

Radiostyrt fly til nesten gi-bort-pris


DesertGlow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører selv modellfly, flyet mitt har en vingespenn på 1,5 meter og drives av en mikromotor, og to-type-servoer (miniversjoner) og den har en ladetid på 40 min som resulterer rundt 20 minutters kjøretur med full gass på motoren. Og rundt 20 minutter er på det normale for et fly. Men nå skal det sies at flyet mitt er "ekte" modellfly og kostet over 1700 kr.

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322575

Rotoren er beskyttet slik at man trygt kan fly innendørs også.

 

:lol:

6745341[/snapback]

 

 

hva menes med denne linjen?

Helikopteret styres opp/ned og svinges ved å gi full gass

 

 

 

Ser også at de har et 4-kanals helikopter

Hvilke egenskaper har et helikopter med 4 kanaler i motsetning til de billigere modellene? Sorry for de dumme spørsmålene, men har null erfaring med rc.

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Jeg sier en ting; 2 kanaler. Spar pengene og kjøp et "skikkelig" fly.  :)

6745328[/snapback]

 

Joda, men da går det ofte som med mitt "skikkelige" fly, nemlig rett i bakken og 1000 biter. Dette fra Komplett tåler sikkert litt knall og fall før det blir ødelagt. Trenger ikke gå på kurs for å fly det heller (ja, litt overdrevet).

Lenke til kommentar
Rotoren er beskyttet slik at man trygt kan fly innendørs også... ...Helikopteret styres opp/ned og svinges ved å gi full gass

 

Vi snakker altsaa om et helikopter uten styring, til innendoersbruk. Har en foelelse av at det ikke er svigermors droem :hmm:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Ser Komplett har et tilbud litt utenom det vanlige denne helgen med et radiostyrt fly som er satt ned en hundrelapp: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322543&cks=SWO

 

Er det noen som har testet ut dette? Blir nesten litt fristet til å kjøpe - radiostyrte ting er jo alltid moro :)

6745238[/snapback]

Lignet veldig på et de selger på BR leker. Det er ganske gøy å leke med, men om det er verdt 400 kr skal jeg ikke utale meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...