Gå til innhold

Black And White 2 - Kult?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spelet er det beste spelet eg har spelt nokon gang... ligger på topp på min topp liste, og eg har spelt det beste! søk litt etter black and white 2... eg har lagt ein anmeldelse på det ein plass her...

 

når eg snakker om black and white 2.. veit eg godt ka eg snakker om... for eg har runna det på "evil" vis og på "good" måte... har faktisk runna det 9 ganger... pluss eg har prøvd meg litt på ekstrapakken "battle of gods"...

 

tips... ulven og apen er dei beste creaturene på spelet.......... har du kjøpt spelet no? :D:D:D:D

 

EDIT: eg er heilt uenig om at B&W 1 er bedre enn B&W2... men kan vere fordi eg spelte 2-eren først... og nei; ikkje pga grafikken... mn det er bare min meining :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar
spelet er det beste spelet eg har spelt nokon gang... ligger på topp på min topp liste, og eg har spelt det beste! søk litt etter black and white 2... eg har lagt ein anmeldelse på det ein plass her...

 

når eg snakker om black and white 2.. veit eg godt ka eg snakker om... for eg har runna det på "evil" vis og på "good" måte... har faktisk runna det 9 ganger... pluss eg har prøvd meg litt på ekstrapakken "battle of gods"...

 

tips... ulven og apen er dei beste creaturene på spelet.......... har du kjøpt spelet no?  :D  :D  :D  :D

 

EDIT: eg er heilt uenig om at B&W 1 er bedre enn B&W2... men kan vere fordi eg spelte 2-eren først... og nei; ikkje pga grafikken... mn det er bare min meining :)

6779233[/snapback]

 

Grunnen til at jeg foretrekker B&W 1, er at det handler mest om å være en gud, og ingenting om krigføring. I tillegg kunne man også se hvor mange man imponerte hvis man f.eks. kastet en stein over en by.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...