Gå til innhold

Min Jnc/Mpeye mp3spiller har krasjet. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Har en jnc ssf-h5 (mpeye hts-200) som nå har krasjet.

Noen som vet noe om denne spilleren?

Når jeg starter den så får jeg kun en hvit skjerm, og ingenting skjer.

Hvis jeg prøver å lade den så får jeg frem "lade-skjermen", men med en gang jeg prøver å gjøre noe annet fornuftig blir skjermen helt hvit og ingenting skjer.

Har aldri vært sånn før, hender jo den krasjer men da bare trykker jeg på reset-knappen og den kan startes på nytt.

Nå er det ingenting som hjelper ser det ut som.

Noen som har noen forslag?

Er litt redd for at harddisken har tatt kvelden eller noe sånt.

Da er det vel fint lite å gjøre. Flashspiller på meg neste gang da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som er i stand til å vri noe forrnuftig ut av hodet sitt? :)

Det snodige er at jeg prøvde nå å lade den helt ut å så starte den på nytt med laderen i, og da fikk jeg kontakt med den. Fikk ikke startet den i spillemodus, men fikk kontakt i usb-modus. Får kikke på innholdet på harddisken å kopiert til å fra. Så da er ikke disken krasjet ihvertfall, var vel i grunn det jeg trodde det kunne være.

Får prøve å flashe inn firmwaren på nytt etterpå å håpe det hjelper.

 

Hm, ser ut som den er i fin form igjen nå. Takker alle for ivrig deltakelse :)

Aner ikke hva som var problemet men den ble frisk igjen etter at batteriet ble ladet helt ut.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Blæ, spilleren min er ikke frisk :(

Den funker bare av å til.. Når jeg slår den på låser den seg stort sett, mens en sjelden gang starter den som den skal.

Forstår ikke hva som er galt. Harddisken ser ut til å funke fint. Når den først funker så er alt i orden.

Har lagt inn en eldre firmware bare for å teste om det hjalp, men det var ingen forskjell.

Når den først har bestemt seg for å ikke funke så må jeg lade ut batteriet helt å så starter den ofte helt greit etterpå.

Hva kan være galt? Håpløst å få noe support på spilleren hos produsenten.

Den er jo så genial.. når den funker. Ingen andre som kan måle seg. kjedelig..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...