Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp!


Siomir

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal selge den pcen som står i underskrifta mi for 2000, men skjermkortet jeg hadde gikk i stykker og komplett hadde ikke kortet inne så jeg fikk igjen pengene, men nå må jeg jo kjøpe nytt.....siden det har kommet så mange skjermkort i det siste så har jeg ikke peiling på hvilket kort som kan gi tilsvarende ytelse som et X800 Pro/XT kort som skal være AGp, som dere alle veit har AGP standaren meget begrenset utvalg. jeg tenkte på et X1900 pro kort, hva syns dere? eller har dere noen andre alternativer? pengebeløpet er en smule begrenset...ikke over 1500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skal selge den pcen som står i underskrifta mi for 2000, men skjermkortet jeg hadde gikk i stykker og komplett hadde ikke kortet inne så jeg fikk igjen pengene, men nå må jeg jo kjøpe nytt.....siden det har kommet så mange skjermkort i det siste så har jeg ikke peiling på hvilket kort som kan gi tilsvarende ytelse som et X800 Pro/XT kort som skal være AGp, som dere alle veit har AGP standaren meget begrenset utvalg. jeg tenkte på et X1900 pro kort, hva syns dere? eller har dere noen andre alternativer? pengebeløpet er en smule begrenset...ikke over 1500.

6744528[/snapback]

 

Hva med dette kortet:https://prisguiden.no/product.php?productId=27106&view=userReviews&userReviewId=15180#userReview. Vet ikke om det er nVidia eller ATI du er ute etter men...

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal selge den pcen som står i underskrifta mi for 2000, men skjermkortet jeg hadde gikk i stykker og komplett hadde ikke kortet inne så jeg fikk igjen pengene, men nå må jeg jo kjøpe nytt.....siden det har kommet så mange skjermkort i det siste så har jeg ikke peiling på hvilket kort som kan gi tilsvarende ytelse som et X800 Pro/XT kort som skal være AGp, som dere alle veit har AGP standaren meget begrenset utvalg. jeg tenkte på et X1900 pro kort, hva syns dere? eller har dere noen andre alternativer? pengebeløpet er en smule begrenset...ikke over 1500.

6744528[/snapback]

 

Hva med dette kortet:https://prisguiden.no/product.php?productId=27106&view=userReviews&userReviewId=15180#userReview. Vet ikke om det er nVidia eller ATI du er ute etter men...

6744985[/snapback]

 

kan ikke si det kortet der kan måle seg med det jeg hadde egentlig:/ må nok ha et bedre, han fyren som anmeldte det sier at han kjører doom 3 på ultra high med det der....fikk meg hvertfall en liten latter^^

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...