Gå til innhold

Overklokking av XFX Gforce 6600 GT - Problemer


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg prøvde å overklokke skjermkortet ista, via nvidia menyen. Men så ville den ikke klokke, uansett hvor lite jeg klokka, jeg klokka litt, trykte test og ok. Etter jeg trykte ok, ble det jeg hadde klokka stilt tilbake til standar og ingenting skjedde.

 

Om jeg prøver å klokke via rivatuner, kommer bare dette opp: The driver failed to pass the internal test with the clock frequencie you are about to set. Pleace decrease clock frequencies and try again.

 

Jeg har prøvd å avinstalere og innstalere drivern på nytt.

post-75448-1156554505_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, ha på always fan on og slike ting, save at startup. bruk gjerne klassisk look. om det har noe å si? kansje alternativene for "enable" er bedre opplyst og hvis du glemmer noe av dette så blir det ikke registrert kansje, det som gjør det? så skal testinga vare en stund for optimal. deretter så velger du ønsket value og trykker test igjen deretter apply. hvis ikke det funker så kansje du bør restarte maskinen. og prøve igjen. kansje en fluss på skjermkortet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...