Gå til innhold

Jeg lever fortsatt!


Peppep

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig fortsatt i sjokk etter at jeg hadde en utforkjøring for noen timer siden. Kjørte i lav fart i forhold til fartsgrensen på grunn av våte veier og dårlig belysning (ca 65 i 80-sone), men det var ikke nok (eller - det reddet muligens livet mitt, men unngikk ikke ulykken). Fikk sleng på bilen, først til venstre - rettet så vidt opp, men gikk videre mot høyre og traff murkanten (lettversjonen av autovern, muligens ;)). Fòr langs og oppå murkanten i ca 20 meter før jeg gikk over den og ned tre meter i en skrent. Både jeg og han andre som var i bilen kom fra det uten skader, men det spørs om jeg hadde sittet her hvis den hadde gått rundt. Er veldig glad for å være i live akkurat nå.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selv havnet i grøfta. 60-70km i blanke isen. det var i min kjøre-fort-rett-etter-å-ha-fått-lappen-periode. nå er ikke 60-70 fort, men på isen så er det temmelig uforsvarlig. jeg kjørte på en grus opp i fjellet, og havnet heldigvis på innsiden. andre siden var det ganske bratt rett ned med masse trær. så jeg vet hvordan du har det nå.

 

men hyggelig å høre at det gikk bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...