Gå til innhold

pen klapp md funksjoner


Kirri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

jeg vil ha en klapptelefon.., men for meg er utseendet ganske viktig. Defor lurer jeg på om det er noen som har noen forslag? Problemet er at jeg vil ha :

bluetooth, kamera, mp3, video, 3g/videotelefoni og slikt med.. Forslag?

6743399[/snapback]

 

Samsung Z710 skal være rett rundt hjørnet.

 

Denne har:

 

Bluetooth

3.2mpx kamera m/Videoopptak

mp3 (med støtte for MicroSD minnekort)

Bra skjerm (240x320 (QVGA), 262000 farger)

3G m/Videotelefoni

Dreibar skjerm

128MB internt minne.

 

Les mer på Samsung

sine sider.

 

Telefonen kommer til å koste rundt 4800,- u/abb.

 

Hvis du vil ha billigere klapptelefon, men med dårligere kamera bl.a, så kan du se på Samsung Z540 til rundt 3100 u/abb.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en fin klapp telefon med mange funksjoner kommer du vel ikke utenom å se på Benq-siemens EF81 heller.. Veldig stilig telefon, med veldig klar og fin skjerm. Ytterskjermen er også ganske stor og med forholdsvis fine farger. Glasset i displayet er i ripefritt mineral glass, slik at du slipper å få riper i det..

Lenke til kommentar

samsung z710 har vist seg å ha ett stort minus (i hvertfall min mening) og det er at du på åpne den for å styre musikken.

 

bedre blir det ikke at dem har laget en cdma2000/ev-do telefon med nøyaktig samme design, hvor det er eksterne knapper for nettopp dette.

 

motorola har noen spennende på vei, razr maxx. desverre ser det ikke ut som den vil ha det beste kameraet akkurat. og siden den har hsdpa er det vel kansje uvist om den kommer til norge med det første.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha en fin klapp telefon med mange funksjoner kommer du vel ikke utenom å se på Benq-siemens EF81 heller..  Veldig stilig telefon, med veldig klar og fin skjerm. Ytterskjermen er også ganske stor og med forholdsvis fine farger. Glasset i displayet er i ripefritt mineral glass, slik at du slipper å få riper i det..

6745111[/snapback]

 

Jeg ville gått for denne også. :)

http://www.mobile-review.com/review/benq-s...s-ef81-en.shtml

Endret av espantoso
Lenke til kommentar
samsung z710 har vist seg å ha ett stort minus (i hvertfall min mening) og det er at du på åpne den for å styre musikken.

 

bedre blir det ikke at dem har laget en cdma2000/ev-do telefon med nøyaktig samme design, hvor det er eksterne knapper for nettopp dette.

 

motorola har noen spennende på vei, razr maxx. desverre ser det ikke ut som den vil ha det beste kameraet akkurat. og siden den har hsdpa er det vel kansje uvist om den kommer til norge med det første.

6761392[/snapback]

 

men man kan vel høre på musikk når mobilen er lukket? Hadde den hatt eksterne knapper ville det ødelgge designet!

 

Noen andre negative sider med samsungen untatt at den er dyr akkurat nå?

Pris: Med abbo. Uten abbo.

Lenke til kommentar

ødelagt designet? ikke på den måten det ble gjort på SCH-A990.

http://mobileburn.com/review.jsp?Id=2542&source=BROWSER

ta en titt på bilde 3. dem 3 knappene rett under hengselet er kontrollknappene for musikken.

 

jeg ser ikke hvordan dem på noen måte ødelegger designet.

 

og ja, det går fint at å høre på musikk med telefonen sammenbrettet. men med en gang en ønsker å stoppe eller bytte sang så må en brette ut mobilen. en kan altså ikke bare stappe hånden i lomma, finne den rette knappen og trykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...