Gå til innhold

PS3 - før og etter..


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte av de er FMV sammensatt men MotorStorm samt Heavenly Sword er det samme. Trådstarter har bare linket til forskjellige oppløsningsbilder. Bare ta å last ned seneste MotorStorm trailer i HD så ser du fort at det ikke er så dårlig grafikk som vist på bildet. Dette er bare propaganda bullshit fra trådstarter.

Lenke til kommentar
Pene bilder, men før og etter hva ? Tror jeg må ha ting med tesje.

6742259[/snapback]

De ble vel presentert av Sony som "in game" filmer under den første E3-messa. Og så har Avean klart å si at MotorStorm(?)-bildene lignet på de fra den orginale CGI-filmen.

 

Tråden er vel bare for å vise hvor mye Sony og andre utviklere/utgivere "lyver" under sine oppvisninger, slik at folk kanskje husker på dette til neste generasjons-launch...

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Enkelte av de er FMV sammensatt men MotorStorm samt Heavenly Sword er det samme. Trådstarter har bare linket til forskjellige oppløsningsbilder. Bare ta å last ned seneste MotorStorm trailer i HD så ser du fort at det ikke er så dårlig grafikk som vist på bildet. Dette er bare propaganda bullshit fra trådstarter.

6742264[/snapback]

Skjermbilder blir aldri det samme som å se spillet nei. Det vil nok være sikle-grafikk på PS3. Dog det er en ganske betydelig forskjell på CGI-en og gameplay da.

 

Hva er FMV forresten?

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Før-bildene er bare konseptgrafikk. PS3 vil få minst like kraftig HW som XBOX 360.

6742247[/snapback]

LOL! og dette er første post! x360 er jo ikke nevnt engang, må ha vært en spøk.

Men angående bildene. Mye ser bra ut, spesiellt Heavenly Sword, det ser jo nesten like bra ut som reklame bildene, motorstorm ser heller ikke så værst ut, selv om det ikke er like imponerende som de første CGI-filmene.

Lenke til kommentar
Tråden er vel bare for å vise hvor mye Sony og andre utviklere/utgivere "lyver" under sine oppvisninger, slik at folk kanskje husker på dette til neste generasjons-launch...

6742267[/snapback]

 

*Sukk*, ja, men det samme ble vel sagt under forrige generasjons-launch også. Folk blir like lurt hver gang, og de fleste av oss lærer aldri. :roll:

Lenke til kommentar
minst like kraftig..??

 

den vil bli kraftigere... ;)

6742256[/snapback]

 

Ja, men bare litt. Forskjellen når det gjelder HW, blir like liten som forskjellen mellom PS2, og XBOX.

6742278[/snapback]

 

eg trur ps3 og 360 blir mye jevnere ytelsesmessigt enn ps2 og xbox

 

ps2 har enn cpu på 294mhz og 32mb RDRAM mens xbox har en cpu på 733mhz og 64mb DDR SDRAM..

 

så ifølge tallene er xbox dobbelt så krafitg som ps2..

Lenke til kommentar
minst like kraftig..??

 

den vil bli kraftigere... ;)

6742256[/snapback]

 

Ja, men bare litt. Forskjellen når det gjelder HW, blir like liten som forskjellen mellom PS2, og XBOX.

6742278[/snapback]

 

eg trur ps3 og 360 blir mye jevnere ytelsesmessigt enn ps2 og xbox

 

ps2 har enn cpu på 294mhz og 32mb RDRAM mens xbox har en cpu på 733mhz og 64mb DDR SDRAM..

 

så ifølge tallene er xbox dobbelt så krafitg som ps2..

6742456[/snapback]

 

PS2, og XBOX har helt forskjellig arkitektur, PS2 har en Toshiba-prosessor på 128 bit, XBOX har en Intel-prosessor på 32 bit. Det er også svært liten forskjell på spillene som tilbys til begge konsollene.

Lenke til kommentar

Det jeg legger merke til er at de "før" bildene har mye mer blur og dissort en det "etter" bildene har.

 

Nå er jo tekken et av skrekk eksemplene. Det spillet så jo helt jævligt ut på E3.

 

Derimot så synes jeg at det Flyveracingspillet ser veldig nice ut på etterbilde. Refleksjonen og klarheten i flyet og naturen er jo spot on. IMO.

 

Warhawk ser forøvrig ganske så nice ut i HD og ingame. bare så det er sagt. Et bilde ifra en helt annen setting i spillet kan snu det meste av intrykkene. Noe som Staal har gjort her.

 

Og heavenly sword ser nice ut. (untatt håret som ser rart ut i motion)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Enkelte av de er FMV sammensatt men MotorStorm samt Heavenly Sword er det samme. Trådstarter har bare linket til forskjellige oppløsningsbilder. Bare ta å last ned seneste MotorStorm trailer i HD så ser du fort at det ikke er så dårlig grafikk som vist på bildet. Dette er bare propaganda bullshit fra trådstarter.

6742264[/snapback]

Selv om in-game videoen som ble gitt ut i etterkant ikke er like pen og kaotisk som den prerenderen vi så på E3 05, ser Motorstorm fortssatt veldig pent ut, og later til å bli en ganske artig og unik racingopplevelse.
Lenke til kommentar
Enkelte av de er FMV sammensatt men MotorStorm samt Heavenly Sword er det samme. Trådstarter har bare linket til forskjellige oppløsningsbilder. Bare ta å last ned seneste MotorStorm trailer i HD så ser du fort at det ikke er så dårlig grafikk som vist på bildet. Dette er bare propaganda bullshit fra trådstarter.

6742264[/snapback]

Selv om in-game videoen som ble gitt ut i etterkant ikke er like pen og kaotisk som den prerenderen vi så på E3 05, ser Motorstorm fortssatt veldig pent ut, og later til å bli en ganske artig og unik racingopplevelse.

6743221[/snapback]

Indeed. Å man vil aldri få den samme intensitetsfølelsen ingame som en trailer gir. PGA kameravinkler etc. Som skiftes veldig raskt og er veldig dynamiske i trailere. Men in game så er det som regel statisk rett bak deg.

 

Noen av bildene trenger alliasing(Sp?) men eller ser det veldig pent ut.

Lenke til kommentar

Er litt imponert over hvor tidlig Staal har fått tak i spillene siden han kan lage før og etter-bilder allerede. :)

 

Viktig å ikke se seg blind på at ting er rendret med ingame-engine, og se om det står om du ser på Target-video, Trailer, eller Gameplay.

 

Motorstorm (gameplay-videoene jeg har sett) ser ut som det mest moro multiplayer-bilspillet siden stunt car racer på amiga link.

Det er ett spill jeg gleder meg skikkelig til, selv om jeg er fullstendig klar over at det ikke kommer til å se like bra ut som i traileren. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...