Gå til innhold

Bruker dere håndkler flere ganger?


Deleted__-

Bruker dere håndkler flere ganger?  

479 stemmer

  1. 1. Bruker dere håndkler flere ganger?

    • 1
      109
    • 2-3
      156
    • 4-6
      104
    • 6-10
      56
    • 10-20
      43
    • Ingen formening.
      11


Anbefalte innlegg

Mod: Legg til avstemning, takk :)

 

Det jeg snakker om er etter du har dusjet. Personlig har jeg brukt håndkler en gang før jeg har kastet det i vaskemaskinen. Han jeg har flyttet inn med bruker håndkler flere ganger. Jeg lurer bare på hva Diskusjon.no's brukere mener. Bruker dere håndkler en gang eller flere? Hva er en passende syklus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg bodde hjemme brukte jeg et håndkle pr dusj. Men etter jeg flyttet hjemmefra (6 år siden nå) ble det så pes å vaske hele tiden, så har gått gradvis til å bruke det flere ganger.

 

Nå kjører jeg et system med to håndkle i bruk til enhver tid. Etter å ha brukt et håndkle ca tre ganger på overkroppen blir det degradert til underkropp-håndkle. Så hvert håndkle blir kanskje brukt 6 ganger, 3 ganger på ooverkroppen og 3 ganger på underkroppen :)

Lenke til kommentar
Når jeg bodde hjemme brukte jeg et håndkle pr dusj. Men etter jeg flyttet hjemmefra (6 år siden nå) ble det så pes å vaske hele tiden, så har gått gradvis til å bruke det flere ganger.

 

Nå kjører jeg et system med to håndkle i bruk til enhver tid. Etter å ha brukt et håndkle ca tre ganger på overkroppen blir det degradert til underkropp-håndkle. Så hvert håndkle blir kanskje brukt 6 ganger, 3 ganger på ooverkroppen og 3 ganger på underkroppen :)

6741152[/snapback]

Jeg bor hjemme, så for meg eprosnlig er det ikke så mye pes innvolvert i å bruke et håndkle for hver dusj. Men jeg må si at systemet ditt slett ikke er dårlig. Kanskje noe å tenke på når jeg flytter ut en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Kremfjes, jeg likte systemet ditt. Synens det er litt udigg å tørke meg i tryned med noe jeg har hatt i ræva, men med det systemet der er jo ikke det et problem.

6741180[/snapback]

Nettopp det som er så kjekt. Jeg blir alltid litt irritert når jeg finner ut at trynet ikke er tørt nok og at jeg må tørke meg der en gang til. Vel vitende om at jeg har klint hele håndklet rundt bakpartiet og framme.

Lenke til kommentar
Kremfjes, jeg likte systemet ditt. Synens det er litt udigg å tørke meg i tryned med noe jeg har hatt i ræva, men med det systemet der er jo ikke det et problem.

6741180[/snapback]

Nettopp det som er så kjekt. Jeg blir alltid litt irritert når jeg finner ut at trynet ikke er tørt nok og at jeg må tørke meg der en gang til. Vel vitende om at jeg har klint hele håndklet rundt bakpartiet og framme.

6741187[/snapback]

 

To håndkler må man ha. Ett til hår og overkropp, og et til underkroppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg bruker det helt til jeg kommer på at det er på tide å bytte. Man er jo ren når man tørker seg så det er vel ikke så nødvendig å skifte hver gang?

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
To håndklær? Nei, det blir stress. Trenger vel ikke akkurat å putte det INNI endetarmen for å tørke dere? :!:

6741200[/snapback]

:blush: Nei, men det betyr ikke akkurat at det blir mindre ekkelt. bare tanken på å tørke tarmbakterier og annet jævelskap rundt i trynet er da ikke veldig appetittelig?

6741207[/snapback]

du dusjer vel før du tørker deg? eller snakker vi om noe annet nå :hm:

 

bruker et håndkle i ca ei uke for å bidra til telletråden.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...