Gå til innhold

hva er det han har tatt bilde av?


Jennifer

Anbefalte innlegg

Så dette i ØB og det var om en dude som hadde tatt bilder av hunden også kan man se en skikkelse bak i skogen... Vet noen hva det kan være? Siden han ikke vet det, og jeg tviler på om det er noe creepy.. :hmm: men men.. kan aldri vite.. når man ser på de andre bildene som er tatt, så kan det jo hende det er noe med den skogen.. :ermm:

 

Se bilder her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er da bare en vanlig person, bare litt utydelig slik som bikkja

6739788[/snapback]

jaa, for hvis det hadde vært en person e.l så hadde han jo IKKE sett dem irl..

har sett flere slike bilder, synes det er ganske creepy egentlig..

6739852[/snapback]

finney.jpg

Jeg skulle bare ta bildet av sjøen, og plutselig dukket denne tullingen opp i bildet mitt.

 

CREEEEPY...

Lenke til kommentar

Jurassic park-vibber deluxe for noen her?

 

Ser ut som en helt vanlig person, egentlig. Selve bildet er jo veldig ufokusert og belyst bakfra, så å si at personen har unaturlig tynne ben er ganske grunnløst.

 

Sikkert bare en person han ikke la merke til, kanskje det til og med var et blad som var i lufta akkurat da. Man skulle hatt sånt på film!:p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...