Gå til innhold

Gode nyheter! saints row region free!


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6824692

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Birger :)

6825201[/snapback]

Det de sier er at de er villige til å påstå at prisne på varen du bestiller er halvparten av det den egentlig er (for at du skal slippe toll).

Blir pakken di borte eller skadet under transport, vil du ikke få full erstatning (regner med de erstatter summen som trykt utenpå esken). Blir varen stoppet i tollen, tar de ikke på seg noe ansvar, og vil ikke erstatte varen.

Lenke til kommentar
Skal bestille fra play-Asia her og. må bare vente til dem får det in igjenn ;)  men va skal eg skrive for at eg skal slippe og betale toll? kan noen skrive det på engelsk her for meg? =)

6825714[/snapback]

 

Om dette er god engeslk for vere opp til den enkelte,men eg gjorde meg ihvertfall klart forstått ved å skrive dette:

 

Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games

etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a

commodity.

Lenke til kommentar
Skal bestille fra play-Asia her og. må bare vente til dem får det in igjenn ;)  men va skal eg skrive for at eg skal slippe og betale toll? kan noen skrive det på engelsk her for meg? =)

6825714[/snapback]

 

Om dette er god engeslk for vere opp til den enkelte,men eg gjorde meg ihvertfall klart forstått ved å skrive dette:

 

Is it possible for you to put half price on my invoices if I ordered games

etc. from asia-play.com? If so, I wouldnt have to pay unnecessary duty on a

commodity.

6825877[/snapback]

 

 

Tusen takk ;) har noen her blit stoppet i tollen selv om dem har bedt om slik?

Lenke til kommentar
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Original Message from 2006-09-07 18:54:20 HKT

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

Hello.

 

I wonder if there were any solution to make the orders below 200,- NOK? Since the customs is billing taxes for orders higher then 200,- NOK. That would be approximately 29.99$. I have heard from friends that this would be done. Any reply is much appreciated..

 

Regards,

 

Birger Nordoelum

 

Sendte svar til de nå. Så bestiller jeg enten Prey eller Saint's Row over helgen.

 

Birger :)

 

P.S.: @Mala: Leser godt engelsk :p Men lurte på hva dere mente om at pakken kunne bli åpnet, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...