Gå til innhold

Gode nyheter! saints row region free!


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok... Var innpå Play-asia.com å der var den ikke lagt inn ved religion free spillene.. Bare US versonen, men er det sant så blir det til at jeg kjøper den derifra :D

 

Forestten hva sier man til de folkene der sånn man slipper og betale tollen? Er det taxes på engelsk? Er veldig dårlig på det..

6739440[/snapback]

 

 

Opprett en konto hos Play-Asia hvis du ikke har gjort det allerede.

Så tar du å sender en mail til dem og spørr om de kan sette en lavere verdi på pakkene.

Du hvil da få et svar om kort tid der de sier at de kan sette halve prisen på pakkene og at du må sende en mail og godta det.

 

Det som er genialt er at de setter dette på kontoen din slik at alle bestillinger du gjør fra dem senere vil bli markert med halv pris på pakken :thumbup:

Slik at du slipper å si i fra hver gang :)

 

Du vil altså da kunne bestille varer med en verdi opp til 400kr :)

Lenke til kommentar

det blir rundt 420 kr ink frakt hos videogames, men det blir da US version

 

Play-asia blir 260 kr inkl frakt , og det er Asia version, men alt er på engelsk etter det jeg kan se

 

 

jeg sendte en epost etter jeg hadde bestilt mitt første spill hos play-asia(Prey, Asia version , alt på engelsk) og spurte om dem kunne skrive 20$ på pakken. no problem!

 

 

leveringstid er 4-6 dager videogames og 6-8 hos play-asia

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Hmm....spørs om jeg skal ta sjangsen da. Stusser uansett over at ...asia ikke har det på region-free lista.

Noen andre som har bestilt s row fra play-asia?

Er jo et betydelig beløp å spare også.

Fordel med us utgaven er kanskje at den blir sendt ett par dager tidligere, jfr release på tirs for us-utgaven. Sendes imorgen kanskje, spiller på onsdag..hehe.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...