Jump to content
Lidskjalv

Hvilken film? Tegnet!

Recommended Posts

Har du sett filmen, er det lett - selv om PS-ferdighetene mine er noe begrenset. Den "store stekeplata", er et bord, og "karbonadene" er loff ;)

Modern Times med Chaplin? (vill gjetting, hvis jeg har rett, noe jeg betviler, kan noen andre føre frem)

6742401[/snapback]

Nei, dessverre. Bedre lykke neste gang :)

Regner med at siste oppgave er løst. Skyt meg hvis ikke. Ny reaksjonstid på 2 timer. Så nå er det på tide å poste igjen.

Hvilken film:

Edited by pwd3679

Regner med at siste oppgave er løst. Skyt meg hvis ikke. Ny reaksjonstid på 2 timer. Så nå er det på tide å poste igjen.

Hvilken film:

6743284[/snapback]

Det er vel Gluttony fra Seven

Han ene av dem har noe spesielle evner. Og for Korrektheten sin del er skal muligens stikkene ligge på et bord (usikker). Og det er ikke to tøffe fyrer som beinklær og skotøy skulle gi intrykk av. Filmen består stort sett av disse to fyrene, med hovedvekt på en av dem. Som filmen er oppkalt etter.

Han ene av dem har noe spesielle evner. Og for Korrektheten sin del er skal muligens stikkene ligge på et bord (usikker). Og det er ikke to tøffe fyrer som beinklær og skotøy skulle gi intrykk av. Filmen består stort sett av disse to fyrene, med hovedvekt på en av dem. Som filmen er oppkalt etter.

6745608[/snapback]

Har sett den, Rain Man eller noe? Eller er det en annen?

Er noe med at han teller stikkene mens de faller eller noe, lenge siden jeg så den.

Edited by TheDarkListener

Rainman er riktig! Tegnet ut av hukommelsen, så det er sikkert ikke "forografisk" korekt. Men, men... TheDarkListener er vinneren av omgangen og kan pønske ut en ny oppgave!