Gå til innhold

SE K800 - Spm. ang. joystick, mp3-spilleren o.l


Anbefalte innlegg

Lurer på om joysticken i K800i er brukenes eller om en stund den kommer til å bli dårlig slik som min k700..?

 

Og om mp3-spilleren er noe god, lydkvalitet, menyer ++.. om den kan måle seg med en Walkman-mobil.. Headsettet som medfølger, er det slik som w800i sitt, slik at man kan putte inni hvilket som helst headsett (feks PortaPro)?

 

sony-ericsson-k800i.jpg

Måtte bare ha den med :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har da SE K800i selv. Joysticken er kraftig forbedret og ikke noe å klage på. Reagerer raskt. Har hatt den omtrent en måned ++ Det er samme walkman opplegget som på W800i. Menyen er ganske brukevennlig og oversiktlig. Det kjipe er at man ikke kan bytte til andre ørepropper, så du kan bare bruke den som allerede følger med. Personlig synes jeg ikke at det er noe poeng å bytte til andre ørepropper da de som allerede følger med er ganske gode og sitter godt i øre (allefall i mine ører :p ). Men hvis du absolutt krever å bruke andre ørepropper så er det da mulig å kjøpe det på nettet (husker ikke helt prisen). Så K800i er til å anbefale ;)

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle bytte til Youngtalk fra Djuice Kontant pga ras høy ringepris (4kr  ) Noen som har noe negativt eller posetivt med youngtalk?

 

Er fornøyd med Young Talk jeg. :) Altså, abbonemanget har jo ikke de beste ringeprisene med 1,99 kroner per minutt, men det er jo vesentlig billigere enn det du har i dag.

 

Uansett, hovedgrunnene til at jeg har valgt YoungTalk, er at substiteringen på telefonene er ganske bra, og i tillegg vil jeg ha full kontroll over forbruket mitt. Er ungdom, og med abbonement, ja da ble regninga høy! :p

 

Og så er det veldig greit at hvis en vil fylle på mer penger, kan man bare sende en melding og fylle opp så mange penger som man vil, for og så få det på regninga neste måned. :)

 

Når det gjelder YoungTalk i forhold til Djuice Control, så er det sant at vilkårene er helt like:

 

* Betal 200 kroner og ring for alt.

* 30 gratis SMS, og 10 MMS hver måned.

* 0,69 øre pr SMS, og 1,99 kroner pr minutt.

 

Så det er jo egentlig opp til deg hvilken opperatør du vil ha. Det kan jo også hende at du får bedre substitering av den telefonen du har med en av disse abbonemangene.

Endret av Dubster
Lenke til kommentar
Eller å evt. bare kjøpe et adapter som du kobler mellom telefonen og et hvilket som helst 3.5mm-headset?

6741641[/snapback]

 

Eller om du har et sett fra en W800 liggende da bruker du det.

Siden dette var det eneste jeg har vært fornøyd med i min tid som w800i bruker er dette nå flyttet over på min K800i og jeg kan da bruke det headsettet jeg ønsker.

Lenke til kommentar
jeg har allerede byttet joystick, en kollega må nok skifte sin snart også.  Desverre er det akkurat den samme elektroniske bryteren under den "flotte" forseglingen.  FY SE !!!!

6742103[/snapback]

 

Hvor lenge har du hatt den?

 

 

Her er sånn som W800 har, den skal passe til K800.. Den skal jeg kjøpe, viss det blir noe K800 da.. ;)

 

Det eneste på mp3spilleren forskjell til walkman mobilene, er vel at kanskje lyden er litt dårligere, og at det ikke går med FlightMode.. Noe annet?

Lenke til kommentar
jeg har allerede byttet joystick, en kollega må nok skifte sin snart også.  Desverre er det akkurat den samme elektroniske bryteren under den "flotte" forseglingen.  FY SE !!

6742103[/snapback]

 

Jepp og min piper som en halvdau mus og det etter bare få dagers bruk (kjøpte den på torsdag og i dag er det søndag) :thumbdown:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Nei det ble ikke en K800 på meg, fordi eg fikk eg supertilbud på en slitt k750 med fantastisk joystick :D.. Men batteridekselet mangla bak og skjermdekselet var knust :(.._men_ siden broren min drukna sin 3 uker gamle k750 på mallorca i sommer.. Har jeg den som dele mobil :mrgreen: .. Å nå skal jeg få en i Oslo til å flashe den til W800.. :)

 

Konklusjon: Billigt og fornøyd :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...