Gå til innhold

klokking av opteron 165


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

har dette oppsettet

 

Opteron 165

OCZ 2GB Dual Channel Platinum pc3200

ASUS A8N32

 

"orginale" timings på rammen er 2-3-2-5.. men nå kjører jeg 2.5-3-3-7 ved 184Mhz..

 

egentli hadde jeg samme timings ved 217mhz.. men har ikke tenkt over det siden jeg klokka for lenge siden..å ja, jeg vet rammen ikke er noe god overklokker.. så for å komme til spørsmålet..

 

kan jeg sette timings til 2-3-2-5 igjen, selv om prossesoren er klokket? for jeg spurte for en stund siden om samme spørsmål, og da fikk jeg beskjed om å slakke timings hvis jeg skulle øke mhz på rammen..

 

håper jeg forklarte meg bra nok, hvis ikke si fra :)

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjedde no litt rart her

 

har kjørt auto på der jeg kan velge T1 eller T2.. men satte den nå til T1.. og kjørte minne test i everest, og det ble høyere score, ikke så mye, men litt

 

MEN

 

prøvde CS Source Stress Testen og fikk, noe jeg aldrig hadde trodd, hele 32fps mer.. fikk 163 før, og får nå 195fps :dontgetit:

 

hvordan er dette mulig? er det så stor forskjell på T1 og T2? har prøvd den testen ørten ganger, så det er riktig..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
skjedde no litt rart her

 

har kjørt auto på der jeg kan velge T1 eller T2.. men satte den nå til T1.. og kjørte minne test i everest, og det ble høyere score, ikke så mye, men litt

 

MEN

 

prøvde CS Source Stress Testen og fikk, noe jeg aldrig hadde trodd, hele 32fps mer.. fikk 163 før, og får nå 195fps  :dontgetit:

 

hvordan er dette mulig? er det så stor forskjell på T1 og T2? har prøvd den testen ørten ganger, så det er riktig..

6744328[/snapback]

 

Hadde du samme hastighet på brikkene før og etter?

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...