Gå til innhold

Penger igjen på kontantkortet og skal skifte abb.


Anbefalte innlegg

Skal skifte fra Chess kontantkort til Tele2 Scratch. Ut august er det fri innmelding og 100kr i ringetid på kjøpet. Skal beholde gammelt nummer og jeg har 230kr igjen på kortet.

Kan jeg få det refundert dette beløpet eller er det bare å bestille noen spill eller ringe en jeg ikke kjenner i Japan?

 

Edit: Eller kan noen anbefale ting som kan betales med mobilen :)

Endret av Rivers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal skifte fra Chess kontantkort til Tele2 Scratch. Ut august er det fri innmelding og 100kr i ringetid på kjøpet. Skal beholde gammelt nummer og jeg har 230kr igjen på kortet.

Kan jeg få det refundert dette beløpet eller er det bare å bestille noen spill eller ringe en jeg ikke kjenner i Japan?

 

Edit: Eller kan noen anbefale ting som kan betales med mobilen   :)

6736096[/snapback]

 

Litt offtopic; er det scratch kontant du skal bytte til? vanlig tele2 scratch abbonement har vel ikke gratis innmelding? er så langt jeg kan se kun scratch kontant som har det. har for øvrig bestilt scratch kontant selv på det ene nummeret mitt. Vær klar over at du blir belastet for kr 100 i tilleg, fordi de har ett krav som tilsier at du må fylle for minst 100kr i tillegg til de gratis 100. Var i hvertfall det de sa til meg, da jeg ble usikker da jeg kom til det punktet i bestillingen å dermed ringte til dem...

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Det sttore spørsmål er hvorfor du skal bytte? Kjenner du mange med Tele2 abonement? Ellers er faktisk Chess Kontant billigere! Scratch er kr. 0,79 pr min til Tele2 kunder/fasttelefon....

 

Sender du noen meldinger i løpet av en mnd er faktsik chess billigere.!! det er meldingene 0,48 kontra tele2 0,59.. så de 11 ørene du sparer der overgår (i det fleste fall) de 20 ørene du sparer pr min når du ringer til en annen tele2 abonent.....

 

Elles vil jeg nå anbefale Chess Touch abonement

 

måneds avgift: 0,-

minutt pris: 0,69

meldinger: 0,39

mms: 1,79

Lenke til kommentar

:hmm:

Det sttore spørsmål er hvorfor du skal bytte? Kjenner du mange med Tele2 abonement? Ellers er faktisk Chess Kontant billigere! Scratch er kr. 0,79 pr min til Tele2 kunder/fasttelefon....

 

Sender du noen meldinger i løpet av en mnd er faktsik chess billigere.!! det er meldingene 0,48 kontra tele2 0,59.. så de 11 ørene du sparer der overgår (i det fleste fall) de 20 ørene du sparer pr min når du ringer til en annen tele2 abonent.....

 

Elles vil jeg nå anbefale Chess Touch abonement

 

måneds avgift: 0,-

minutt pris: 0,69

meldinger: 0,39

mms: 1,79

6745211[/snapback]

 

kan jeg gjette at du jobber for chess? :hmm:

Endret av Dubster
Lenke til kommentar
Det sttore spørsmål er hvorfor du skal bytte? Kjenner du mange med Tele2 abonement? Ellers er faktisk Chess Kontant billigere! Scratch er kr. 0,79 pr min til Tele2 kunder/fasttelefon....

 

Sender du noen meldinger i løpet av en mnd er faktsik chess billigere.!! det er meldingene 0,48 kontra tele2 0,59.. så de 11 ørene du sparer der overgår (i det fleste fall) de 20 ørene du sparer pr min når du ringer til en annen tele2 abonent.....

 

Elles vil jeg nå anbefale Chess Touch abonement

 

måneds avgift: 0,-

minutt pris: 0,69

meldinger: 0,39

mms: 1,79

6745211[/snapback]

Har såvidt dekning med Netcom sitt net der jeg bor. Ofte står det "kun nødanrop" i displayet og det er ofte at når noen ringer til meg så får de ikke svar. Og de gangene det virker blir det veldig mye hæ, hva sa du, jeg hørte ikke hva du sa... osv... :hrm:

 

Så da trenger jeg et abb. som går på Telenor sitt net. Når Chess brukte Telenor hadde jeg aldri problemer.

 

Nå er det uansett ikke mer enn 130kr igjen på kortet så det skal vel gå greit å bruke opp. Bestiller heller et par spill hvis det er penger igjen på kortet rett før det går ut :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...