Gå til innhold

Test av Asus a6t?


Xvani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er de eneste to "testene" jeg har funnet også, men han som skriver mest om PC'en er også han med minst erfaring/ekspertise. Det sier han jo selv.

 

Han GenTech fyren virker som om han har mer peil (han selger jo PC'en så det skulle bare mangle...) Men han er mer opptatt av benchmarks og bilder... Dessverre..

 

Om noen finner tester av denne svært interessante PC'en, så er jeg interessert :)

Lenke til kommentar
Det er de eneste to "testene" jeg har funnet også, men han som skriver mest om PC'en er også han med minst erfaring/ekspertise. Det sier han jo selv.

 

Han GenTech fyren virker som om han har mer peil (han selger jo PC'en så det skulle bare mangle...) Men han er mer opptatt av benchmarks og bilder... Dessverre..

 

Om noen finner tester av denne svært interessante PC'en, så er jeg interessert :)

6757776[/snapback]

 

Enig, jeg er også veldig keen på å få litt info om denne maskinen. Trenger ny student-laptop og selv om jeg strengt tatt ikke gamer noe særlig lenger vil egoet mitt ikke bli avspist med noe grusomt integrert som Intel 950 eller X200 eller hva de nå heter.

Mitt alibi er at jeg vil være sikker på å kjøre Vista Aero i god kvalitet.. men batteritiden er litt essensiell for meg, "forelesningsminimum" = 2timer batteritid hadde vært ønskelig iallefall, haddet håpet prisene hadde falt noe ytterligere også.. :)

 

Spørsmål litt på siden, KAN man i heletatt bytte komponenter på bærbare (unntatt HD for det vet jeg er mulig). Det ble jo snakk om at man skulle kunne bytte grafikkort etterhvert.. men så ble det stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...