Gå til innhold

Billig air condition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor finner en tak i små/mobile og billige air condition for et lite pcrom (2/3 maskiner) Noen som har erfaring fra disse mobile air condition som f.eks Wilfa ? Brukt air condition er vel også av interesse.

6734882[/snapback]

 

Hva med Elkjøp f.eks?

6734899[/snapback]

 

MAT9KACW virker OK. Noen som har erfaring med denne? Er det tank for kondens, og er det avluftingsslange for å få varm luft ut av rommet?

Lenke til kommentar
Hvor finner en tak i små/mobile og billige air condition for et lite pcrom (2/3 maskiner) Noen som har erfaring fra disse mobile air condition som f.eks Wilfa ? Brukt air condition er vel også av interesse.

6734882[/snapback]

 

Hva med Elkjøp f.eks?

6734899[/snapback]

 

Han spør ikke etter henvisning men råd..

6734974[/snapback]

 

 

han spør "Hvor finner en tak i små/mobile og billige air condition"

 

Er ikke dette en henvisning?

 

Den til 798,- bruker sikkert ikke kompressor og er nok lite egnet til ditt bruk.

 

Men leter du på finn.no så kan du kommer over en brukt ganske billig...

Endret av taz
Lenke til kommentar
Hvor finner en tak i små/mobile og billige air condition for et lite pcrom (2/3 maskiner) Noen som har erfaring fra disse mobile air condition som f.eks Wilfa ? Brukt air condition er vel også av interesse.

6734882[/snapback]

 

Hva med Elkjøp f.eks?

6734899[/snapback]

 

Han spør ikke etter henvisning men råd..

6734974[/snapback]

 

Jeg var kanskje litt uklar. Både råd og hennvisning er av interesse.

Lenke til kommentar
Hvor finner en tak i små/mobile og billige air condition for et lite pcrom (2/3 maskiner) Noen som har erfaring fra disse mobile air condition som f.eks Wilfa ? Brukt air condition er vel også av interesse.

6734882[/snapback]

 

Hva med Elkjøp f.eks?

6734899[/snapback]

 

Han spør ikke etter henvisning men råd..

6734974[/snapback]

 

 

han spør "Hvor finner en tak i små/mobile og billige air condition"

 

Er ikke dette en henvisning?

 

Den til 798,- bruker sikkert ikke kompressor og er nok lite egnet til ditt bruk.

 

Men leter du på finn.no så kan du kommer over en brukt ganske billig...

6734985[/snapback]

 

Vet du hvor mye denne jallajalla kjøleren kan kjøle? Jeg vil annta at den er for liten, men vet ikke noe om den for å si det for sikkert.

Lenke til kommentar

Vet du hvor mye denne jallajalla kjøleren kan kjøle? Jeg vil annta at den er for liten, men vet ikke noe om den for å si det for sikkert.

6735138[/snapback]

 

MATSUI EC1000 is being sold at the leading home fixing/electrical appliances store in the country for about €100. It’s as big and chunky as any proper AC, so you'd expect it to do the job. Open it up, though, and you'll see it's about as useful as rollerblades to somebody who's legs have just been blown off in a suicide bomb attack. There’s just a regular fan standing on a little built-in shelf, with an ice tray in front of it. That’s it. And there’s only one ice tray, so you’ll need to turn it off every time you re-freeze the ice. This is not a joke either, this is something people actually buy for their homes. We know a guy who works there and he tells us it (allegedly) has no effect whatsoever on temperature of the air surrounding it. What a crock of shit

 

Ubruklig for ditt bruk

Lenke til kommentar

Vet du hvor mye denne jallajalla kjøleren kan kjøle? Jeg vil annta at den er for liten, men vet ikke noe om den for å si det for sikkert.

6735138[/snapback]

 

MATSUI EC1000 is being sold at the leading home fixing/electrical appliances store in the country for about €100. It’s as big and chunky as any proper AC, so you'd expect it to do the job. Open it up, though, and you'll see it's about as useful as rollerblades to somebody who's legs have just been blown off in a suicide bomb attack. There’s just a regular fan standing on a little built-in shelf, with an ice tray in front of it. That’s it. And there’s only one ice tray, so you’ll need to turn it off every time you re-freeze the ice. This is not a joke either, this is something people actually buy for their homes. We know a guy who works there and he tells us it (allegedly) has no effect whatsoever on temperature of the air surrounding it. What a crock of shit

 

Ubruklig for ditt bruk

6735205[/snapback]

 

LOL. Ok. Den artikkelen forklarer hvorfor den er priset så lavt. Noen som har erfaring med: MAT9KACW som er priset til 3000,- ?

Lenke til kommentar

Hvor mye de kjøler er oppgitt i Btu/h.

Den som refereres til har da kapasitet på 9000Btu/h, og det burde vel holde ?

 

Tilfeldigvis har jeg en Mobil Aircondition til salgs, den har følgende data ;

Model no : KY-26/A

Cooling Capacity : 9000Btu/h

Weight : 30kg

 

Den har slang for varmluft som føres ut gjennom vindu eller ventil.

Den har kondensoppsamler.

 

Den er så og si ikke brukt da den var tiltenkt soverom, men har kjøpte jeg Daikin inverter varmepumpe til kr 19000,-, og har derfor har den stått ubrukt.

 

Send mail til [email protected], så kan jeg sende bilder ...

 

Pris : kr 1000,- pluss frakt

Lenke til kommentar
Hvor mye de kjøler er oppgitt i Btu/h.

Den som refereres til har da kapasitet på 9000Btu/h, og det burde vel holde ?

 

Tilfeldigvis har jeg en Mobil Aircondition til salgs, den har følgende data ;

Model no : KY-26/A

Cooling Capacity : 9000Btu/h

Weight : 30kg

 

Den har slang for varmluft som føres ut gjennom vindu eller ventil.

Den har kondensoppsamler.

 

Den er så og si ikke brukt da den var tiltenkt soverom, men har kjøpte jeg Daikin inverter varmepumpe til kr 19000,-, og har derfor har den stått ubrukt.

 

Send mail til [email protected], så kan jeg sende bilder ...

 

Pris : kr 1000,- pluss frakt

6735257[/snapback]

 

Det er av interesse. Jeg er lokalisert i Oslodistriktet. Hvor mye strøm trekker den. Er det noe form for temperaturjustering, og hva er lydnivået?

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å lese dette før du går til innkjøp av noe.

6735414[/snapback]

 

Dette høres da merkelig ut. Alle proffe serverrom, sikkert også nettavisen sitt, er utstyrt med luftkjøling.

6735464[/snapback]

Det har blitt sagt veldig mange steder at aircondition er absolutt ikke anbefalt i samme rom som pc(er).

6735511[/snapback]

 

Hva er alternativet?

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å lese dette før du går til innkjøp av noe.

6735414[/snapback]

 

Dette høres da merkelig ut. Alle proffe serverrom, sikkert også nettavisen sitt, er utstyrt med luftkjøling.

6735464[/snapback]

Det har blitt sagt veldig mange steder at aircondition er absolutt ikke anbefalt i samme rom som pc(er).

6735511[/snapback]

 

Det må gjelde BILLIGE aircondition i tilfelle. En skikkelig aircondition skal justere både temperatur og luftfuktighet til optimalt nivå.

Og ja, alle serverrom med med mer enn en håndfull servere har aircondition.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...