Gå til innhold

post 1.12: Hvordan er PVP på DIN server?


Anbefalte innlegg

Patchen har bare vært live i mindre enn 24 timer, men helt fra serverne gikk opp har det vært instant BG for alliance på Kul Tiras. Før patchen var det 45min - 2 timer wait. :D

 

Hvordan er det på andre servere/clusters?

 

 

(EDIT: Mulig det roer seg ned etter hvert, vi får se :>)

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min oppfatning er at de fleste i vår gruppe har langt bedre utstyr enn på vår server. (På vår server har de første guildene kommet i gang med AQ40 - ikke noe naxramas enda). Føltes irriterende å se alle de fett utstyrte spillerene komme mot seg - blant annet 4 shamaner i samme BG med ragnaros sin mace - og den dropper ganske sjeldent + en del nax utstyr.

Lenke til kommentar

syns dette var en dritt patch, hadde instant queues til ALT på AQ, men nå har vi 5 min til WSG / AB og 20 til AV (AV har vert en stor del av honor farminga til guilden, det var 20 ally og 40 horde før, så vi kunne få hele guilden in og farme AV istedet for WSG / AB, noe som ikke går an mer ;<), og dette at du kommer in i raid gruppa til selve BG'n suger enda mer.. Vurderer og slutte me PvP pga denne patchem ;[

Lenke til kommentar

Før var det ca. 4 - 6 min wait time på burning blade (forie uke), nå etter patchen har det blitt ca, 30 min på WSG og ca 15 på AB. Får å komme inn i AV må man vente ca 50 min. Sulle ikke den patchen gjøre at det gikk fortere å komme inn i BG`s eller er det noe jeg har gått glipp av.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...