Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

spille wow gjennom stengte porter


Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg sitter på skolen her og har 3 fritimer, så jeg tenkte jeg kunne spille litt wow.. hehe

Jeg sitter på skolen sitt trådløse nettver, og det virker som om de har stengt omternt alle portene bortsett fra et par nødvendige..

 

Er det mulig å bypasse de stengte portene e.l. for så å få spilt wow gjennom dette nettverket? eller går det ikke ann i det hele tatt..?

 

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett dette problemet før på noen forumer og at det har blitt løst.. :)

 

 

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Jeg sitter på skolen her og har 3 fritimer, så jeg tenkte jeg kunne spille litt wow.. hehe

Jeg sitter på skolen sitt trådløse nettver, og det virker som om de har stengt omternt alle portene bortsett fra et par nødvendige..

 

Er det mulig å bypasse de stengte portene e.l. for så å få spilt wow gjennom dette nettverket? eller går det ikke ann i det hele tatt..?

 

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett dette problemet før på noen forumer og at det har blitt løst.. :)

 

 

Takk for alle svar

6734024[/snapback]

 

Vi brukte proxy for å få pressa igjenom wow på porter som var åpne...

Men viss dette blir oppdaget kan du bli utvist av skolen... ikke for å være kip, men de har lov til det.

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Vi brukte proxy for å få pressa igjenom wow på porter som var åpne...

Men viss dette blir oppdaget kan du bli utvist av skolen... ikke for å være kip, men de har lov til det.

6734037[/snapback]

 

Hvordan finner jeg ut hvilke porter som er åpne og hvilket proxy program er bra?

Lenke til kommentar
Vi brukte proxy for å få pressa igjenom wow på porter som var åpne...

Men viss dette blir oppdaget kan du bli utvist av skolen... ikke for å være kip, men de har lov til det.

6734037[/snapback]

 

Hvordan finner jeg ut hvilke porter som er åpne og hvilket proxy program er bra?

6734045[/snapback]

 

Jeg spurte nettverksansvarlig om å opne noen porter som jeg trengte til noe "ikke-skule-relatert" engang, å det funka. kansje verdt et forsøk å bare spørre? :)

Lenke til kommentar
Vi brukte proxy for å få pressa igjenom wow på porter som var åpne...

Men viss dette blir oppdaget kan du bli utvist av skolen... ikke for å være kip, men de har lov til det.

6734037[/snapback]

 

Hvordan finner jeg ut hvilke porter som er åpne og hvilket proxy program er bra?

6734045[/snapback]

Er som regel spill og nedlastinings porter som er sperra... bare og teste.

Husker ikke hvordan vi fikk det til...

Lenke til kommentar
Spør, det funker alltid. Men viss det dreier seg om mange hundre som svelger linja så blir de nok stengt igjen...

I nord-trøndelag er det kunn 10mbit til alle vidregående skolene, altså ting fikk modem fart til tider :(

6734088[/snapback]

 

Jeg er en av de få som har skaffet seg bærbar på skolen ,men resten får nå om noen uker.. akuratt nå så har jeg en hastighet på 6000kbit ned og 10000+ opp.. men det holder nok ikke lenge.

 

Spurte om de kunne åpne porter, men det ville de ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...