Gå til innhold

Ny mobil til neste år!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-serien tror jeg altid kommer til å være i biz-klassen, hvorav spesifikasjonene er på topp, sånn kommer det nok til å være en stund framover=)

Ps. lang tid på å planlegge det eller? ;)

6734156[/snapback]

 

jo det er det nok. Men når man skal legge 5000-7000 kroner i en mobil så er det lurt å planlegge kjøpet veldig godt.

 

Jeg for min del tror nok at vi til neste år kommer til å ha DAB radio i mobilen + 5mpx (optisk zoom). :cool:

Lenke til kommentar
Er det noen som vet eller har noen aning om hvordan spesifikasjonene til f-eks Nokia sin N-Serie kommer til å være til neste år?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi at min SE K750i begynner å bli utdatert.  :)

6734004[/snapback]

 

> Hei, Nokia kommer med n83 til neste år, den har 5 mega pixel, ( carl zeiss ) 4 gb harddisk.....samt du kan ha ekstra minnekort. :) men du må ikke vente til da, prøv ut n93, en helt fantasisk telefon!!

Lenke til kommentar
Er det noen som vet eller har noen aning om hvordan spesifikasjonene til f-eks Nokia sin N-Serie kommer til å være til neste år?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi at min SE K750i begynner å bli utdatert.  :)

6734004[/snapback]

 

> Hei, Nokia kommer med n83 til neste år, den har 5 mega pixel, ( carl zeiss ) 4 gb harddisk.....samt du kan ha ekstra minnekort. :) men du må ikke vente til da, prøv ut n93, en helt fantasisk telefon!!

6742365[/snapback]

 

N83 høres fantastisk ut! :D

Grunnen til at jeg ikke kjøper n93 nåå..er nok fordi at pengene ikke rekker til. Ettersom om jeg studerer. :)

Takk!

 

 

 

pst!: Finns det noen bilder av n83? ..eller er dette enda ukjent?

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Om dere skal diskutere N83 kan dere gjøre dette i en av trådene som allerede handler om denne. Et bilde finner du også i denne tråden. :)

 

Til trådstarter kan jeg si at det blir veldig vanskelig å basere neste års innkjøp på årets rykter. Ting forandrer seg nemlig veldig fort, og plutselig kommer ikke N83 før julen 07 eller kanskje i mars, men da uten HDD.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...