Gå til innhold

Butikker med gratis frakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, Gratis og gratis. Butikken må jo betale frakt og ta det igje på en eller annen måte. det riktige er vel å si at butikken har frakt inkludert i prisen.

6734060[/snapback]

Skarpt observert! :ermm: Du får ta det på deg å finne en butikk hvor denne regelen ikke gjelder ...

Når du finner samme DVD på Play og Amazon med samme prislapp, kjøper du den selvsagt på Play siden du da slipper å betale ekstra for frakten. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Vel, Gratis og gratis. Butikken må jo betale frakt og ta det igje på en eller annen måte. det riktige er vel å si at butikken har frakt inkludert i prisen.

6734060[/snapback]

:) En annen ting med utenlanske butikker er også at de faktisk kan tilby billigere frakt, tipper det er blant annet derfor Play.com kan tilby priser inkludert frakt. Danmark er ikke spesielt billig, men kjøpte en sykkelkoffert(14 kg og 1200x790x320 mm + eske) fra Danmark for ett år siden, tror jeg betalte 120 kroner i frakt.. Prøv å matche det med Posten i Norge :)

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Vel, Gratis og gratis. Butikken må jo betale frakt og ta det igje på en eller annen måte. det riktige er vel å si at butikken har frakt inkludert i prisen.

6734060[/snapback]

 

Sant nok, men prisene på play.com er jo veldig gode! Nesten synd at ikke flere nettbutikker opererer på samme måte. :)

 

Jeg kan anbefale cdon.com. De har riktignok frakt, men det er veldig lite :)

 

Edit: leif :dontgetit:

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar
Vel, Gratis og gratis. Butikken må jo betale frakt og ta det igje på en eller annen måte. det riktige er vel å si at butikken har frakt inkludert i prisen.

6734060[/snapback]

 

Sant nok, men prisene på play.com er jo veldig gode! Nesten synd at ikke flere nettbutikker opererer på samme måte. :)

 

Jeg kan anbefale cdon.com. De har rikgitnok frakt, men det er veldig lite :)

6734092[/snapback]

 

Edit: Merk at du fra utenlandske butikker må betale moms på pakker som koster over 200 NOK. Jeg måtte betale 137,- i moms på en pakke som kosta 207,-. Men det ble fremdeles billigere enn cdon.com =)

 

Edit: sorry for dobbelpost. Nettopp spist lunch og øya står på skeiva :)

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar
Den jeg har handlet suverent mest fra de siste årene:

http://play.com/

6733784[/snapback]

 

Jepp, og i tillegg kan man jo sjekke ut cd-wow.com, som også har gratis frakt, bra leveringstider og gode priser. Det er denne butikken og play.com jeg har kjøpt praktisk talt alt av filmer fra de siste årene i hvert fall.

6734073[/snapback]

cd-wow har vell en del der det faktisk er ferdig rektna ut til norke kroner, tenkte og betsille titan quest derfra, er på 203kr da :/ men billigere uansett...

Lenke til kommentar
Den jeg har handlet suverent mest fra de siste årene:

http://play.com/

6733784[/snapback]

 

Jepp, og i tillegg kan man jo sjekke ut cd-wow.com, som også har gratis frakt, bra leveringstider og gode priser. Det er denne butikken og play.com jeg har kjøpt praktisk talt alt av filmer fra de siste årene i hvert fall.

6734073[/snapback]

cd-wow har vell en del der det faktisk er ferdig rektna ut til norke kroner, tenkte og betsille titan quest derfra, er på 203kr da :/ men billigere uansett...

6734354[/snapback]

 

Det stemmer, men dersom du beveger deg i grenselandet rundt 200 kroner så kan du ikke ta valutakursene på cd-wow.com for god fisk, da må du inn på toll.no og sjekke deres kurser, for det er disse de opererer med når de skal regne ut om du skal bli flådd eller ikke. Og kursene toll.no opererer med er ikke dagsaktuelle for å si det sånn, så der er det flere som har brent seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...