Gå til innhold

Innboforsikring - Noen som vet om noen ...


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

350.000 hørtes lite ut hvis du har egen leilighet. Koster fort over 100.000 bare å rydde og vaske etter en liten brann. Så skal alt pusses opp, inkludert kjøkken og bad (dyrt).

 

350.000 er vel greit for en studenthybel. Ellers vil jeg anbefale minst 500' for en ett-roms. Legg på 100' for hvert rom du har i tillegg.

 

Innboforsikringer er billigst gjennom diverse fagorganisasjoner osv. Er du Obos medlem har de billige forsikringer også. 1400,- høres litt høyt ut for 350'

Endret av Signatur
Lenke til kommentar

Ble totalkunde hos IF for å senke prisen på forsikringa på bil.

 

Kjøpte da Innbo og reiseforsikring.

Tror innbo kom på rundt 350kr i året, da forsikring for 80.000kr tror jeg, og reiseforsikring på nesten det samme.

Sparte totalt 2500kr på bilforsikringene, så jeg bryr meg ikke så mye om innbo og reisefors... Men kan jo komme til nytte en eller annen gang.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Okei, takker.. Jeg regner at jeg må opp mer enn det.. Men, har ikke helt fått satt meg i tenkeboksen.. Men, statistikk for "en som meg" viser at jeg må opp i en 350.000 .. For det skal IF... ha 1460,- i året.. ..er vel kanskje ikke så ille da!? :hmm:

6733795[/snapback]

 

 

Jeg betaler under 1.000 kr i året og har forsikret innbo med ca 35.000 eller noe i overkant, dette blir indeksregulert hos meg.

 

Har bare den ene forsikringen der hos dette selskap, men hvis du har bil, mc, moped eller båt forsikret bør du kunne få en brukbar rabatt.

 

Muligens en rabatt også hvis du har brannslokningsutstyr, brannvarslere og slikt sikkerhetsutstyr.

 

Dette anbefaler jeg deg på det sterkeste og ordne hvis du har verdier.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...