Gå til innhold

Ny mobil - D600?


Anbefalte innlegg

Vurderer innkjøp av en ny telefon, da min samsung e720 begynner å bli noget sliten (sender ikke alltid alle meldingene jeg sender, restarter,mister nett etc).

 

Det som er viktig for meg er at mobilen har vibrasjon når det ringer (ikke bare på noen få toner som e720), kalender med alarm, greit kamera, mp3.

 

Noen som kan si meg om det går ann å ha vibrering samtidig som ringetone på d600? altså ikke vibrering først og ringetone etterpå, men samtidig ;) Og om denne telefonen er å anbefale? Eventuell en annen telefon som er ok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er nok samsung som har denne begrensningen ja. de vibrerer jo bare på noen ringetoner også..

 

D600 er en bra telefon, men begynner vel å eldes litt nå ja. Selv har jeg kun hatt D500 fra samsung, hvilket jeg var fornøyd med i begynnelsen. Men er tilbake på Nokia igjen nå - foretrekker dem :)

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Byttet fra SE til Samsung D600 for 9 måneder siden. Merket umiddelbart at funksjonaliteten til telefonene var dårligere, men blei blendet av at den var nye og fjong.

 

Bestilte ny SE K610i i går, gleder meg til å bytte. Har faktisk i en periode brukt den gamle T610 for alt er mye enklere.

 

Dersom du sender en del sms er D600 virkelig svak. Det beste (verste?) eksempelet er at det ikke kommer stor bokstav etter punktum. Ellers er ordboken dårlig, man kan ikke bla gjennom et ord som er plassert i teksten, du ser kun et ord når du blar. Det er tidvis stor problemer med å få koplet opp gprs, spesielt ved sending av mms. Telefonen må stadig nullstilles. Bruker ellers kalenderen på telefonene mine, denne funksjonen er vrikelig tungvint på D600. Du kan ikke kopiere en avtale, dersom du klikker "Tilbake" når du ser en avtale, hopper du ut i hovedmenyen og ikke tilbeke til månedsoversikten.

 

MEN: Den ser litt ut. Og kvaliteten er meget god. Har selv mistet min fra biltaket i fart. Den lå i et kryss i 20 minutter, og er (nesten) like fin. Skjermen er god, bildene kan fin framkalles mm. Den det siste gjelder garantert alle SE uansett.

 

Håper dette er til hjelp.

Jørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...