Gå til innhold

Rekorduke for Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss*

6733391[/snapback]

 

Til bransjens store forbløffelse tok ITavisen tilnærmet selvmord da dem lanserte sitt nye design. Tror nok de voksne blandt brukerne dems har forstått at HW er omtrent eneste alternativ.

Lenke til kommentar
Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss*

6733391[/snapback]

 

Til bransjens store forbløffelse tok ITavisen tilnærmet selvmord da dem lanserte sitt nye design. Tror nok de voksne blandt brukerne dems har forstått at HW er omtrent eneste alternativ.

6733401[/snapback]

 

Det er ikke noe negativt det, Hw.no og resten av nettverket er noen supre sider.

Lenke til kommentar

Hardware.no sin suksess i dette tilfellet kan vel ikke være relatert til designtabben hos ITavisen?

 

Statistikken det vises til her gjelder jo uke 33, mens ITavisen skiftet ut sitt design helt i starten av uke 34 (natt til mandag denne uken, mener de skiftet ut designet ca kl 3 på natten faktisk).

 

Men uke 34 kommer jo derimot til å få litt ekstra hjelp pga ITavisens situasjon vil jeg tro, så da blir statistikken sikkert ENDA bedre for HW sin del i fremtiden.

 

Uansett: Gratulerer, HW!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...