Gå til innhold

Liker dere og spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker å spille jeg og.

 

Spiller for tiden: World of Warcraft og Battlefield 2.

 

Kommer en del nyheter i nermeste fremtid jeg venter på: Zelda Twilight Princess (Wii), Super Mario Galaxy (Wii), Gothic 3 (PC), Dark Messiah of Might and Magic (PC), Call of Juarez (PC), The Settlers - 10th Anniversary (PC), "Pirates, Vikings and Knights 2" (PC. HL2 mod), +++ de jeg ikke kommer på i farten.

 

Edit: Har endelig gått driiitlei av Wow, så nå spiller jeg heller Warcraft 3 til Gothic 3, Dark Messiah eller Neverwinter Nights kommer.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Ja, kan du skjønne det: Jeg liker å spille!?!

 

Det blir mest PC-spilling, selv om jeg har konsoller i fleng. På PC er det liksom litt greiere å modifisere og fikle litt med spillene, klåfingret som jeg er..

 

For tiden er det Oblivion som er i skuddet hos meg. Finner stadig noe nytt i dette eventyrlige spillet. Ellers hender det at jeg tråkker på pedalene i f.eks. Colin McRae 5. Men, eventyrlige eskapader i spillverdenen opptar meg mest.

 

Spilleavhengig er bare fornavnet mitt. (ikke pengespill, da.)

 

Play it, Sam.

Lenke til kommentar

Nesten et dumt spørsmål å stille i et spill-forum, menmen :p JEg liker også å spille. Gjør det mest som et tidsfordriv, da jeg ikke har noe å gjøre om dagen(driver å skaffer meg jobb). Har spilt før også, men ikke i så veldig stor grad. Liker å gå in-depth i noen få spill som regel.

 

De jeg spiller nå:

- Baldur's Gate-serien(igjen, har spilt den kontinuerlig siden den kom)

- TESIV: Oblivion

- GTA: San Andreas

- Airfix Dogfighter(tidsfordriv)

Lenke til kommentar

OBLIVION

varer evig, er så stort!

 

black and white 2

er så kult at eg har runna det 9 ganger... (har vell runna det 15 ganger, når du leser denne posten.)

 

flat out 2

verdens beste bil spel... her kan du tene deg ekstra peng av å kresje i andre biler og sånt... ekstra mye action å plukke opp her :thumbup:

 

og ja... liker å spele seff ;)

mn sitter ikkje bare inne på dataen da :laugh:

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, jeg spiller WoW aktivt fortsatt. Ellers går det i klassiske adventurespill som jeg husker fra barndommen. Flight of the Amazon Queen, Kyrandia, Beneath a Steel Sky osv. For tiden går det dårlig med serveren og da blir det mye nedetid. Da blir det fort litt F.E.A.R. eller PGR3 på Xbox360. Snart kommer jo Dead Rising og. Regner med det går tapt et par timer der da.

 

Ja, jeg liker å spille. Det er sjelden jeg ikke er i humør til å spille.

Lenke til kommentar
Ja, jeg liker å spille, men jeg spiller nesten aldri. :confused:

6735779[/snapback]

Samme her egentlig, skjønner ikke hva det kommer av. Får liksom aldri tid, selv om jeg har tid i massevis. Klarer å lure inn noen DOTA-matcher i løpet av en uke, men det blir lengre og lengre mellom hvert game. Tror nesten at jeg må ta meg selv i nakken og fyre opp wc3.

Lenke til kommentar
Ja, jeg liker å spille, men jeg spiller nesten aldri. :confused:

6735779[/snapback]

Samme her egentlig, skjønner ikke hva det kommer av. Får liksom aldri tid, selv om jeg har tid i massevis. Klarer å lure inn noen DOTA-matcher i løpet av en uke, men det blir lengre og lengre mellom hvert game. Tror nesten at jeg må ta meg selv i nakken og fyre opp wc3.

6738963[/snapback]

 

Har akuratt samme "problemet"! Jeg har mer enn nok av tid til å spille, men av en eller annen grunn "orker" jeg ikke å fyre opp spillet. Nå, for eksepmel; jeg kjeder håret av meg, jeg er ikke trøtt, men alikevel sitter jeg på forumet og surrer, selv om jeg synes det er dønn kjedelig akuratt nå.

Lenke til kommentar

Enig med de to siste. Liker å spille, men har en samboer som krever sitt samvær. Bedre at vi sammen ser noe kjedelig på TV, enn at jeg spiller noe kjekt på PC.

Kjøpte 1 til PC i går, så nå kan jeg ha min i fred, og hun kan surfe på den bærbare. Det burde gjøre at jeg blir forfremmet på Battlefield 2.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...