Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bytte linje etter 1 uke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var noen som bytta fra Elektro til Mekanisk og omvendt i løpet av de første to ukene når jeg starta. Det var på den samme skolen... Veit ikke om det er mulig sånn på tvers av skoler og om det går hvis det står folk på venteliste. Selvfølgelig går det ikke hvis linja er full eller.

Lenke til kommentar

Går på sola elektro, og synes at det er TOTALGØRR DRITTKJEDELIG... Så absolutt ikke for meg...

 

Siden det var første valget, er jeg ekskludert fra ledige plasser som jeg "ranket" fra 2 til 9 (valgte jo nr1)

 

Hvordan går det an å bytte.. Vil ikke at hele livet skal gå i dass, bare fordi jeg gjorde en feil :p

 

 

Et tips til alle:

når læreren sier at du skal besøke minst 2 skoler, BESØKER MAN MINST 2 SKOLER... Jeg omgikk den regelen, var bare på besøk hos en skole, sola, og der er jeg nå...

Er så j*vla sur på meg selv :@

Er sikker på at om jeg hadde besøkt randaberg (der jeg vil flytte til) hadde jeg sikkert satt den på første :p

 

EDIT:

haxMafakkashit:@&"#¤&"#

Fikk vite at det er ca. 30 folk på venteliste + at linja er full ^^

Hva er sjangsen for at alle de som er det nå quitter :tease:

Endret av Vigilant
Lenke til kommentar

Du burde bare bekumre deg om en ting..å det er å snakke med rådgiver fortest mulig...så sender hun deg til evt andre folk du må snakke med hvist du må bytte skole/linje

 

Men snakk med rådgiver, hun vet mest om dette emntet uansett..ikke la en random forumbruke si noe, som kansje ikke er helt sikkert, siden det godt kan hende at det er forskjellig policy fra landsdel til landsdel og skole til skole...

 

Kom deg til rådgiver! ;)

 

Edit:

Der jeg går på skole:

Fult er fult....men som sakt, kan sikkert være annerledes på andre skoler/andre deler av landet

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Skal komme meg til rådgiver i morgen. Men må jeg ha noe bra argument for å ville bytte? Å ikke trives er vel et bra nok argument?Eller?

6737751[/snapback]

Mange som bytta mellom elektro klasser nettopp med det argumentet (at de ikke trives med de de kom i klassen med...). Du kan si du ikke trives med valget ditt (faget). Burde holde i massevis.

Lenke til kommentar
Skal komme meg til rådgiver i morgen. Men må jeg ha noe bra argument for å ville bytte? Å ikke trives er vel et bra nok argument?Eller?

6737751[/snapback]

Mange som bytta mellom elektro klasser nettopp med det argumentet (at de ikke trives med de de kom i klassen med...). Du kan si du ikke trives med valget ditt (faget). Burde holde i massevis.

6737905[/snapback]

Mindreader ^^

Får prøve å snakke med han rådgiverfyren i morgen... Eller mandag :p

 

Men når det er 30 folk i kø, tviler jeg på sjangsene mine :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...