Gå til innhold

Call of Juarez MP demo er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg og Markaren spillte vist på samme server.

 

MP er på en måte quake med revolvere. alle løper drit fort. mye sidestepp kriging. folka tåler ikke så mye men, det er vansklig å treffe noe da folka løper å fort. VELIG VELIG mye team killing både med vilje og med uhell. robery var litt bedre en vanlig team death match.

Dynamitt var en veldig u ting å spillet, får RPG assosiasoner fra quake med bom over alt. hadde de bare senket løps og sidesteps hastigheten del til 50% hadde mye vært bedre, også kvittet seg med dynamitten

Lenke til kommentar
lag en egen tråd om det, så holder vi denne ren og pen og snakker bare om MP demo'n

6766938[/snapback]

 

Nevermind. Det løste seg.

 

Men er jeg den eneste som ikke finner servere`?

 

EDIT: Dette sugde, ikke gøy å ikke finne servere. Noen tips?

 

Er visst ikke bare jeg som har problemet, på forumet til CoJ så er det endel som heller ikke finner servere.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
jeg og Markaren spillte vist på samme server.

 

MP er på en måte quake med revolvere. alle løper drit fort. mye sidestepp kriging. folka tåler ikke så mye men, det er vansklig å treffe noe da folka løper å fort. VELIG VELIG mye team killing både med vilje og med uhell. robery var litt bedre en vanlig team death match.

Dynamitt var en veldig u ting å spillet, får RPG assosiasoner fra quake med bom over alt. hadde de bare senket løps og sidesteps hastigheten del til 50% hadde mye vært bedre, også kvittet seg med dynamitten

6766819[/snapback]

 

Tja, spillet er jo forsåvidt ikke ferdig enda. Mange endringer som kan skje på to-tre måneder. :)

Lenke til kommentar

men spillet kommer om 17 dager da. er jo ikke 2-3 måneder det. desuten tror jeg ikke de ville gjøre noe som endrer spillets gameplay så mye. de vil nok ha det slik som de har laget det.

 

håper det kommer en mod som gjør at spillet linger mer på gamle western filmer, med mye skyting og mindre løping. det er jo det som er vesten, gjemme seg bak noen tønner, så dukke opp og skyte og dukke ned igjen. ikke løpe runt som bola sprintere.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Gunfreak, hvis flere enn bare deg klager på hastigheten i MP, så skal du nok se at de fikser det, enten til release, eller i en patch. :)

 

Forøvrig finner ikke jeg heller noen servere i server-browseren. Har sjekka etter om firewall muligens kan ha sperret, men det ser ikke slik ut (XP-brannmuren gjorde det, men den har jeg deaktivert). Frustrerende! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...