Gå til innhold

Gothic 2 engelsk oversettelse?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har skaffet meg Gothic 2, men til min store forskrekkelse var spillet på spansk, eller, teksten er på spansk, lyden er på engelsk. Jeg har hørt at det skal være mulig å laste ned en patch som oversetter spillet til engelsk, men det eneste jeg kan finne er patcher for Night of The Raven, jeg har altså kun Gothic 2.

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, spillet er vel scriptet på tysk siden det er tysk produsert? Ikke vet jeg iallefall, bare en tanke som falt meg inn, er det ikke mulig og få en language fil/filer fra noen og erstatte dem på en måte med de som du har på spansk?

 

Googlet litt på det men fant ingen aktuelle tema, du hadde vel bare skikkelig uflaks.. noen på forumet kan vel trå til, om det funker, men nå ligger fruen og sover og jeg kommer meg ikke i nærheten av dataen der Gothic 2 ligger uten å vekke henne. >_<

 

Som sagt jeg har ikke aning på om det funker, bare en ide som falt meg inn, er jo bare utrolig kjipt at det skal være på spansk... klarte å kjøpe FF8 til psx på spansk en gang om det er noen trøst. :no:

Lenke til kommentar

Takker for tips, jeg for lete videre. Veldig kjedelig ja, hadde gledet meg til å endelig prøve det etter all den rosen spillet har fått.

 

Edit: I følge en på worldofgothic skal det funke å skifte om filene _work\Data\Scripts\_compiled - Gothic.dat

_work\Data\Scripts\_compiled - Menu.dat

_work\Data\Scripts\Content\Cutscene - Ou.bin

 

til engelske versioner. Noen her som har engelsk version av Gothic som kunne tenkt seg å laste de opp? Kan bruke http://www.yousendit.com/ vist du ikke har tilgang til en server. Send de i såfall til [email protected]

Endret av Goz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan alltids laste opp fila. Kan faktisk gjøre det med en gang. Ingen skal få sitte og pines med et uspillelig Gothic! :)

 

EDIT: Siden jeg fikk komprimert fila (med Ultimate-Zip) fra 7MB til 1.4MB, så laster jeg den like så godt opp hit:

 

 

 

EDIT2: Håper ikke det har noe å si at jeg har NotR installert. :ermm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...