Gå til innhold

Ny pc til gaming , litt gjenbruk. ikke over 6000,-


Anbefalte innlegg

Blir en del spam dette. Men jeg fannt ut at jeg ville forandre litt på saker og ting.

 

Jeg vil ha en 'ny' pc

 

Men jeg tenker på å bruke oppigjen en del av delene som ikke er fullstendig utdaterte

 

-minne: 2x Crucial PC2100 DDR-DIMM 1024MB CL2.5 Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 128Megx64

-HD: 2x Western Digital WD1200JB 120 GB, 100 MB/s, 8 MB Cache, 7200 RPM + Ekstern sak...

-samsung SD-616SQ

+ Noe plextor sak.

- kabinett seff.

- Lydkort = Creative Soundblaster Live 24 bit. 7.1

 

 

Så hva mere kan det være lurt å stappe inn?

Hoved kort?

Strøm?

Prosessor?

Grafikk kort?

 

noe mere? og kabler etc til å sette all denne skiten sammen....

 

 

den 6000,- kan sikkert tynes litt da.

Endret av Gravem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert noen som betaler noen hundrelapper for de. Dessuten kan du jo velge det billigste skjermkortet som tross alt er BRA og heller kjøpe en minnebrikke ekstra av samme typen som ligger i settet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308934

 

Ev. kan du jo sjekke om det er lurere å kjøpe komponentene hver for seg og kanskje velge 2x1024 brikker fremfor 4x512 da HK'et ditt kun har 4 spor til minnebrikker. Da vil du kunne utvide senere om det nå skulle bli nødvendig....

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...