Gå til innhold

PGR3 plate kan ikke leses


Frezz

Anbefalte innlegg

Har begynt å få problemer med min PGR3 plate. Det startet med at i det spillet skulle loade en bane fikk jeg opp en feilmelding om at platen ikke kunne leses, og at jeg måtte prøve å rense den eller kontakt support. Prøvde å starte spillet flere ganger, men det samme skjedde hver gang. Til slutt begynte jeg også å få feilmeldingen når spillet loadet menyene (når man akkurat har startet spillet).

Så slettet jeg alt som var lagret om spillet på profilen min. Fikk plutselig lov å kjøre spillet uten problemer. Spilte karieremodus en stund før jeg igjen fikk feilmeldingen opp igjen. Noen som har vært borti de samme? Platen min er ikke mye ripete og det burde ikke være noe problem å lese den for xbox'n. Er det mulig å sende inn spillet en plass og få en ny plate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at det ikke er dvd-romen (laseren) som er utilregnelig? Prøv å spille noen andre spill på boksen først.

 

Hvis det kun er PGR3, kan du ta kontakt med utgiver å be om ny plate. Er mye delte meninger ute og går om du kan kreve dette eller ikke, men det er i hvert fall verdt et forsøk.

6730178[/snapback]

 

 

Har flere spill og har aldri hatt noen problemer med de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...