Gå til innhold

Problemer i FL studio 5


fruity_lars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
regner med at pakken er wav-filer og at de kan legges inn en og en som en sample/instrument.

ALtså den samplen du vil bruke til den spesifikke låta.

6742732[/snapback]

 

Okey. nå lastet jeg ned noen gratislyder, (som sikkert er ganske crappy,) og de kom i en egen mappe, som sikkert er full av diverse wav-filer, men jeg klarer ikke å åpne mappe mappen. Har ikke peil på data i det hele tatt.

Lenke til kommentar
dobbelklikk på mappa di så velger du .all fila tror ejg det er og legger det der du vil ha alle dine lyder til sampleren

6749860[/snapback]

 

Det virker ikke..Kan noen være så snill å hjelpe meg? Jeg Vil gjerne ha noen nye samples til FL Studio 6 og disse her høres helt sykt bra ut!

Hva betyr foresten 128Patches ?

Lenke til kommentar
regner med at pakken er wav-filer og at de kan legges inn en og en som en sample/instrument.

ALtså den samplen du vil bruke til den spesifikke låta.

6742732[/snapback]

 

Okey. nå lastet jeg ned noen gratislyder, (som sikkert er ganske crappy,) og de kom i en egen mappe, som sikkert er full av diverse wav-filer, men jeg klarer ikke å åpne mappe mappen. Har ikke peil på data i det hele tatt.

6743528[/snapback]

Mener du at du ikke får samplene inn i FL? Det du må gjøre er å fyre opp FL, velge options og så file settings. Der trykker du på en av de mappe-knappene for å browse etter sample-mappa. Finn den, trykk OK, og da skulle mappa komme opp i browseren på venstresida der. Så er det bare å dra samplene du vil ha over i step-sequensern.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...