Gå til innhold

AMD-oppsett til 6000 kr.


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

topicen sier vel det meste, og her er oppsettet jeg har valgt til nå:

 

naggagsbo8.jpg

 

 

Eventuelt bytte ut skjermkortet til noen av disse?

 

*MSI GeForce 7600GT 256MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I/Tv-Out, Passive

 

*PowerColor Radeon X800GTO 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual DVI-I/VIVO, Retail

 

 

Uansett, du kan få lage et nytt oppsett, men grensen er 6000 kroner, og gjerne under. Så ikke kom med forslag på 7000 kroner. :p

 

Er kun delene på lista jeg trenger, og pc'en skal i hovedsak brukes til vanlig bruk. Men jeg må også kunne bruke photoshop uten problemer, og også kunne takle nyere spill slik som Doom III rimelig glatt.

Fikk en overraskelse med mitt nåværende oppsett da jeg kjøpte Doom III. ^^

 

Altså, en rimelig god pc, men ikke noe supergaming-pc. ;)

 

 

Enjoy

Endret av steinslett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså :p

 

Den opprinnelige grensa mi var på 5500 kroner, så derfor er maks grense nå maks 6000. ^^

 

Og jeg liker AMD :p

 

Grunnen til det skjermkortet var at det var det eneste som var inne til den prisen. Vil bestille fort, men får vel vente til de får det inn igjen da.

Lenke til kommentar

7600GT skårer bedre enn x800GTO... du skal ikke kjøpe noen av delene brukt? Mye å spare :) så lenge du ikke blir lurt.

 

Har en NorthQ400w selv. Bråker mer enn en FortronSouce 350w... NorthQ'en klarte ikke å levere nok strøm til en 7800GT GLH GS 512 i oppstart. Startet når den hadde "ladet" seg opp noe. Ville ha lagt litt mer peng. i PSU.

Lenke til kommentar

Gå for 7600GT det er bedre enn X800

Dette står også lengre opp i posten.

 

Det er forsåvidt ikke lov å bunmpe mere enn 2 ganger tilsammen i en post så ikke gjør det en gang til Bare sier ifra så ikke admin/mod blir sure :thumbdown:

 

Edit: Hvis du skal overklokke så bør du kjøpe annen ram f.eks Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...