Gå til innhold

HP Pavilion dv9005ea/Turion 64 X2 TL-50


fm4ever

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kortet er meget brukbart til nye spill. Tror ikke akkurat du vil slite med spill på en god stund :)

Ellers et flott valg til 10k, mye for pengene :)

6733591[/snapback]

 

takk for svar,bestiller pcen så fort de får den på lager:) fant nettop samme pc på Amentio til bare 9000kr..noen som har erfaringer derfra? takk

Lenke til kommentar
Hmm, dette må være en av de første gangene jeg har sett en HP som faktisk virker grei, bra skjermkort og prosessor, kan dog hende den støyer litt og den vil trolig ikke ha batterilevetid å skryte av, men sistnevnte er trolig ikke så nøye siden du vurderer en 17".

6733670[/snapback]

 

 

nei bryr meg ikke så mye om det,står at den er utstyrt med 8 cellers litiumionbatteri (li-lon),hvis det sier deg noe da? :p

Lenke til kommentar
Hmm, dette må være en av de første gangene jeg har sett en HP som faktisk virker grei, bra skjermkort og prosessor, kan dog hende den støyer litt og den vil trolig ikke ha batterilevetid å skryte av, men sistnevnte er trolig ikke så nøye siden du vurderer en 17".

6733670[/snapback]

 

 

nei bryr meg ikke så mye om det,står at den er utstyrt med 8 cellers litiumionbatteri (li-lon),hvis det sier deg noe da? :p

6733757[/snapback]

 

Hvor mange celler er ikke så interessant, se på hvor mange mAh det har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...