Gå til innhold

Batterigrep BG-E2 til 20D/30D ikke å oppdrive!


Anbefalte innlegg

Virker som Canon har leveringsproblemer på batterigrep BG-E2 til 20D/30D nå. Utsolgt i de store kjedene og ikke på lager i nettbutikkene. Ubekreftet fra Canon ut måneden.

 

Kommer Canon med en ny oppdatert utgave nå snart kanskje?

 

Noen her som kan hjelpe meg å skaffe dette batterigrepet før helgen?

Evt noen som kan være snille og låne bort sitt? Mot en liten kompensjon selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer såvidt jeg vet ikke noen oppdatert utgave. Vertikalgrep er ikke så avanserte saker, så det kommer stort sett bare nye utgaver når det kommer et nytt hus, slik at de skal passe sammen.

 

FotoVideo fikk inn en solid ladning tidlig i august (da jeg kjøpte mitt), og han jeg snakket med sa at Canon hadde litt leveringsproblemer. Det kan nok være der det ligger. Hørt med Japan Photo?

Lenke til kommentar

Utsolgt på Japan Foto og de fleste fotobutikker i Osloområdet jeg har ringt til. Fotovideo venter det inn 22.september(!). Canon har store leveringsproblemer om dagen fikk jeg vite.

 

Rekker ikke å vente på bestilling fra utlandet eller eller en annen fotobutikk som må sende.

 

Ingen der ute som vil tjene noen kroner på å låne ut sitt batterigrep denne helgen? Evt selge sitt brukte og kjøpe seg et nytt om noen uker?

Lenke til kommentar
Sjekk med Stavanger foto (spør etter Arnt Ove) da jeg byttet inn en 20D m/BG-E2 vertikalgrep inkl 1 batteri mot en 1DmkIIn i forrige uke.

6733834[/snapback]

Kameraet med grep røyk ut like fort som det kom inn i butikken dessverre, så da er jeg like langt... :(

Endret av ivarhoff
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...